Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 1 Mei 2011

Hot : Awie serang bob lokman!

Hait.. apsal awie marah sangat kat bob lokman neh? Baca bawah ;

KUALA LUMPUR: “Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak,” kata penyanyi kumpulan Wings, Awie kepada pelakon dan pengacara, Bob Lokman yang kebelakangan ini dikatakan kerap ‘menyerang’ dunia hiburan selepas bersara daripada bidang itu.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 43, berkata jika Bob mahu mencari ilmu akhirat, tidak perlu dia mencari publisiti dengan usahanya itu kerana itu bukan perbuatan yang baik.
Awie turut menegur Bob yang nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47, supaya memberikan tumpuan terhadap dunia baru yang beliau cari dan pada waktu sama tidak menyerang dunia hiburan yang beliau ceburi sebelum ini.
“Dia (Bob Lokman) pernah menjalani kehidupan dalam dunia hiburan ini untuk tempoh belasan tahun lamanya dan memperoleh pendapatan daripada dunia yang beliau kutuk ini.
“Apa yang saya hendak ingatkan Bob supaya tidak melakukan perbuatan yang boleh memalukan diri sendiri, bak kata pepatah meludah ke langit terkena muka sendiri.


Aku taktahu apa yang bob lokman serang dunia hiburan so agak bias lah kalau aku cuma dengar pandangan sebelah pihak je. Niat di ahti aku memang nak balon je awie pasal aku anti dia dari dulu lagi. Dalam banyak2 artis kat malaysia neh.. dia neh artis yang aku benci sejak kecik. Aku memang tak faham macam mana ada orang boleh minat awie. Ketika erra bercinta dengan awie pun aku rasa erra fazira tue bangang. Ada ke dia pilih awie. Tapi nasib baik dah putus. Alhamdullilah. Heh.

Tapi apa pun aku rasa awie ko janganlah melatah. Bob mungkin citer pasal pengalaman [cara kehidupan] dia ketika dia dalam dunia hiburan. Yang ko terasa lebih2 pun kenapa. Errr awie bukan ke ko sempat peluk2 fasha sandha dulu? Kah kah kah..

Ameno : Awie makan cili.
Psttt... ada blackberry free lah! 

Share this

8 Responses to " Hot : Awie serang bob lokman! "

  1. aku rasa awie yg cari publisiti sbb melenting x tentu psl...


    -KSK-

    BalasPadam
  2. Nak tengok org dapat hidayah politik dgn hidayah sebenar...bandingkan antara cat steven atau yusof islam dgn bob lokman....yusof islam yg sgt popular dibarat selepas berhenti menyanyi beliau berdakwah dgn penuh hikmah tanpa menyerang artis artis....bob lokman pula berlainan...selepas berhenti duia hiburan...beliau banyak berceramah anpa hikmah....atas landasan politik senpit dan jumud...itulah bezanya hidayah asli dan palsu sekadar menunjuk nunjuk dgn serban besar dan janggut pjng cukup utk menunjukkan betapa waraknya beliau....

    BalasPadam
  3. Nak tengok org dapat hidayah politik dgn hidayah sebenar...bandingkan antara cat steven atau yusof islam dgn bob lokman....yusof islam yg sgt popular dibarat selepas berhenti menyanyi beliau berdakwah dgn penuh hikmah tanpa menyerang artis artis....bob lokman pula berlainan...selepas berhenti duia hiburan...beliau banyak berceramah anpa hikmah....atas landasan politik senpit dan jumud...itulah bezanya hidayah asli dan palsu sekadar menunjuk nunjuk dgn serban besar dan janggut pjng cukup utk menunjukkan betapa waraknya beliau....

    BalasPadam
  4. dia berubah atas hidayah Allah .
    dia berdakwah kerana manusia adalah khalifah di
    bumi

    BalasPadam
  5. biarkn bob n awie dng dunia y mereka pilih.tukang komen pun kena muhasabah diri sndiri dulu sblum sibuk nk komen pasal bob lokman n awie.

    BalasPadam
  6. sebagai sorang umat islam, bob lokman menegur tidak salah...mmg tanggungjawab dia sbgi umt islam, dia xnak ikut terpulang, xperlu nak serang or hentam bob lokman... bob xmksudkan dia, tp golongan artis, dia trasa npe ek? penah dgr x 'sapa makan cili dia trasa pedas'?'

    BalasPadam
  7. Hmm. Sebenarnya Bob yang Loklak. Aku sokong Awie. Tak patut Bob Loklak menghentam industri yang pernah menjadi sumber rezekinya. itu namanya riak.
    Anggap je Bob Loklak badut yang masih mencari-cari identiti baru.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...