Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Eskay : Saya tidak pasti jam omega wujud dalam rakaman video itu.

Semalam selain eskay mengaku bahawa dia bukan menuduh dsai berzina, dia turut mengakui bahawa dia tak pasti samada jam omega itu wujud atau tidak dalam rakaman video seks terbabit. Ini pengakuan dia sendiri. Boleh lihat video disini. Lihat bawah ;


Aku macam semalam, agak confused dengan kenyataan eskay neh. Penconfusedan aku bermula begini ;

1. Eskay mengatakan jam omega itu ada kaitan dengan dsai.

2. Jam omega juga adalah bukti penting dalam kes ini.

3. Tetapi eskay tak pasti jika jam omega ada dalam rakaman video terbabit.

4. Ini bermaksud jam omega itu boleh jadi ;

- ada dalam bilik cuma ia tidak ter-rakam dalam video

- tiada dalam bilik, yang mana membuktikan eskay berbohong bila dia cakap dsai suruh dia collect jam tersebut dari bilik.

5. Semua adegan seks dsai dirakam. Tetapi adegan dia buka baju tiada.

6. Adegan dia buka jam pun tiada. Boleh jadi dia buka jam dalam bilik air. Tapi adegan eskay cari jam pun tiada. Kenapa tue? Berapa panjang sebenarnya masa rakaman? Rasanya ini soalan yang kita belum bagi kat eskay sebenarnya. Agak mustahil panjang rakaman hanya semata2 merakam aksi seks sahaja. Mesti ada perbuatan selepas dan sebelum perlakuan tersebut. Lagipun tak nampak pun dsai pegang handphone dia dalam bilik hotel terbabit. Apsal? Dia sedang bertweet ketika itu. Remember?

7. Kamera itu seolah-olah hanya merakamkan perkara yang perlu sahaja. Kalau ia cctv, sudah tentu ia akan merakamkan keseluruhan adegan. Dari awal dsai masuk bilik sampailah ke akhir dsai keluar bilik. Lagipun kamera tiada bunyi.. waima satu pun kamera fashion apa neh? Wajah mungkin boleh ditiru.. tetapi suara?lenggok percakapan? Gaya bahasa? Lue fikirlah sendiri

8. Dsai keluar dari bilik tanpa tutup pintu. Terbukti itu bukan hotel seperti yang dimaklumkan oleh eskay apatah lagi pintu tersebut tidak kelihatan seperti pintu hotel. Perhatikan tombol pintu itu betul2. Hotel sekarang pakai kad2 lah. Bukan pakai kunci nak buka.

9. Dan kisah ini bertambah misteri bilamana eskay mengakui bahawa dia tidak bekalkan perempuan tersebut kepada dsai. Hait.. kalau dia tak bekalkan sapa yang bekalkan? Sapa perempuan tue? Sapa? Macam mana perempuan tue boleh mewujudkan diri dia di situ? Sapa bawa dia? Bukan kah eskay? Eskay bawa dia masuk bilik tue kan? Ada dalam rakaman video dan pengakuan eskay dalam pc hari tue. Jadi dari mana eskay kutip dan bawa perempuan tue masuk bilik? Dedahkan nama itu. Thanks.

Beginilah untuk lebih adil, kita tubuhkan siasatan suruhanjaya diraja. Cepat. Aku tak sabar nak gelak dengan bangga. Siyes.

Ameno : Aku rasa eskay berjaya memeningkan kepala hotak dia, kepala hotak aku dan kepala hotak kita semua.

Share this

2 Responses to " Eskay : Saya tidak pasti jam omega wujud dalam rakaman video itu. "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...