Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 16 Oktober 2016

Ya, Memang Gambar Lelaki Berjanggut Itu Edit, Ini Individu Yang Fitnah Jamal Samseng - Mohon Ambil Tindakan Segera!

Jahat punya orang! Kenapa tergamaknya dia menfitnah hero malaya (UMNO) si Jamal Samseng. Tapi Jamal, jangan bimbang. Aku akan membantu kau menangkap pesalah biadap lagi keji nak mampos itu okey. Kiki.

Semuanya start kecoh bila mana ;

25,512 perkongsian apabila Suara Rakyat menguploadnya di page mereka. Disebabnya pakcik berjanggut itu memakai baju BN dan ada pada pertemuan Jamal bersama PM Najib dan menteri Noh Omar, maka netizens menggesa agar individu tersebut dikenakan hukuman seadilnya tanpa kompromi. Mereka TIDAK MAHU kerana BAJU BN yang dipakai oleh lelaki itu akan menyebabkannya terlepas dari berdepan dengan tindakan undang-undang.

Pun begitu, Jamal menafikan penyebaran gambar tersebut. Katanya palsu, edit, super impose. Mana aci.


(rujukan berita)


Ish ish ish. Kena fitnah ke bang? Tak sangka walaupun Jamal Yunos berperangai macam samseng tergamak juga orang nak menfitnah dia. Tak takut kena teranjang ke apa. Bahaya kot dia. Siap ada senjata telur berkotak-kotak lagi. Seram kot. Kiki.

Disebabkan kita nak kesian tengok Jamal Samseng kena fitnah, maka laju2 la geng pembangkang menyiasat perkara sebenar. Siasat punya siasat punya siasat, nah akhirnya kita dah berjaya jumpa manusia gilababi yang menfitnah Jamal Samseng.

Lihatlah sendiri ;



Rujukan kita sini dan sini.

Harapnya Jamal Samseng dapat amek tindakan laju2. Kerana bukan satu tetapi dua sekali individu itu menyebarkan gambar edit. Teruk kannn dia tu? Tarak guna. Main efbi edit gambar saja.

KAHKAHKAKAHKAHKAH!

Okay. Baru2 neh ketika viral status parang terbang oleh Jamal Yunos, Jamal kata dia difitnah. Page yang sebar status berkenaan adalah fake dan bertujuan nak memburukkan imejnya. Kemudiannya dia dilaporkan berkata kepada Malaymail, fb page berkenaan telah disekat oleh SKMM. Aku blur gak masa tu. Macam mana dia tahu SKMM sekat fb tu. Hihi.

Dan ketika inila geng2 Jamal telah menyiapkan hujah2 pembelaan ke atas Jamal. Antara hujah kenapa account fb tu fake ialah disebabkan ejaan Dato menjadi Datuk. Kau boleh saksikan point2 dorang yang aku susun semula disini.

Dan sekarang sila semak semula url page fb Jamal yang aku screenshotkan di atas. Nampak tak ejaannya bagaimana?

Ini bukan hujah aku tetapi hujah korang. Sembang jangan kencang, bikin bimbang pun jangan. Sekarang dipersilakan dengan laju2 bawa bukti2 yang aku dan geng2 dah sediakan untuk Jamal ke balai polis berhampiran. Laporkan pada polis kerana individu itu mengedit gambar2 tersebut. 

Yang edit tu menggunakan nama fb Dato Jamal Yunos. Muka dia macam Jamal Samseng. Kan orang kata dalam dunia neh ada 7 orang muka sama. Nampaknya Jamal Samseng dah jumpa salah seorang darinya. Meskipun dia jahat kerana menfitnah geng Jamal Samseng tetap aku nak ucapkan tahniah. At least lepas neh Jamal boleh main menyamar2 dengan dia kan. Best kot.

KAHKAHKAHKAHKAH!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...