Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 20 Oktober 2016

Jam Mewah 500k Milik Bini Zahid Jadi Bualan Netizens.

Semua neh bermula apabila ;


Cantik memang cantik.
Harga dia pun boleh dapat rumah sebijik.
Itupun kat tengah-tengah bandar tau! 

Bila ditukarkan ke matawang Malaysia, sekurang-kurangnya kena ada lima ratus ribu ringgit bagi memiliki jam tersebut. Telan air liur je la. Nak beli rumah pun tercekik. Inikan pula jam ratus ribu. Hentikanlah angan-angan takde faedah korang tu. Hihi. 

Netizens yang melihat posting tersebut turut memberikan pandangan masing-masing tentang jam mewah itu.

 

Kalau ikut kata @Cuit Sikit, Zahid neh memang kaya orangnya sebab dia ada jawatan lain. Bukan jadi Timbalan Perdana Menteri je kot. Macam mengesahkan ya je isteri Zahid memang memiliki jam mewah. Hehe.

Apapun masih terlalu awal nak membuat pelbagaian sangkaan. Dan, masyarakat memerhatikan je gaya hidup pemimpin dan bini-bini pemimpin negara. Dalam pada berkata negara takda duit, tak patut juga menunjukkan gaya hidup mewah kepada public. 

Ada baiknya juga jika kerajaan boleh laju-laju proceed dengan cadangan declaration aset, harta pemimpin2 negara di Parlimen bagi tujuan rekod untuk elak disalah-sangka. Sekarang neh kalau nampak bini-bini menteri bermewah sakan di saat rakyat teruk berhempas pulas untuk survive dalam keadaan ekonomi yang mengcengkam, macam-macam benda boleh terlintas di kotak pemikiran dorang tau. Persepsi neh bukan kerja sehari dua. Tingkahlaku kita juga yang mendorong kepada persepsi tersebut. Kannn

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...