Jumaat, 7 Oktober 2016

Rosmah Lempang Najib Sampai Pipi Merah Cerita Palsu Jawab Rizal Mansor.

Tak sangka kisah rumah-tangga Rosmah dan Najib macam kisah rumah-tangga artis dan orang-orang seni yang popular. Sebab itula ketika viralnya kisah ini ramai pula netizens yang menunjukkan respon samada dengan komen di status berkenaan mahupun kongsi di dinding FB peribadi masing-masing.

Gosip politik yang menjadi bualan kini di samping kes 114.2j tu.


Amboi. Bapak gila kuat Rosmah melempang. Sampai didengari dari bilik lain. Boleh percaya ke neh? Macam tak cukup tinggi ja. Tangan pun spesis comel-comel je. Ekekek. Bagaimanapun sebaran berkenaan dengan pantasnya dinafikan oleh pegawai khas Rosmah iaitu Rizal Mansor.


Ada juga cakap-cakap yang mengatakan Zaharin buat cerita. Lantas dia tunjukkan bukti mesej yang diterima.


Eh, saksi pun ada.


Nampaknya wartawan yang menyampaikan cerita itu benar-benar wujud. Tapi bukan wartawan yang jadi saksi kejadian. Sebab tu dia gunakan perkataan 'dia orang' yakni dia pun menyampaikan cerita yang disampaikan padanya. Dari A ke B ke C. Kita neh kira C la. Kalau korang dapat dari aku dan bukannya Zahrain makanya ko tu dah jadi pihak D. Dalam ruangan komen Zahrain ada juga yang sembang sebaliknya. Katanya apa yang berlaku ialah Najib suruh Rosmah 'Shut Up', sebabnya Rosmah menyampuk dalam majlis berkenaan. Gila kawan-kawan, gila. Sampai hal dalam kain PM pun kita menyemak.

Patutnya kan isu Najib dilempang Rosmah ke ataupun tidak bukan menjadi urusan kita. Ini hal rumahtangga mereka. Kenapa kita neh sebagai masyarakat sepertinya menjadi obses terhadap isu-isu yang dikaitkan dengan Rosmah Mansur? Dah kena mandrem ke apa.

Kahkahkahkahkah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...