Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 8 Oktober 2016

Nasib Baik Telur Bukannya Batu, JAMAL Berjanji Akan Lebih GANAS Lagi Terhadap BERSIH 5.

Siapa sebenarnya yang terlibat dengan DAESH dan ISIS tu?

Jamal pongpang depan media lagak samseng.

 










Berikut di atas ialah jawapan-jawapan Jamal terhadap soalan yang dikemukakan oleh pihak media. Untuk kau semua nilai sendiri betapa celarunya manusia bernama Jamal Yunos. Bila ahli dia dibawa polis untuk disiasat dia kata ikut undang2. Tapi ahli dia yang sepak, teranjang kacau orang lain, ikut undang2 mane pula bagidol neh?

Tambahan lagi. Undang2 di Malaysia neh meraikan hak sesiapa sahaja untuk berhimpun. Ia juga sebahagian dari undang2? Tak ikut pula si Jamal kau neh?

Lepas tu sedap nak lepas tangan. Lepas neh apa2 terjadi kepada mana2 pendemo KUNING dia takan bertanggungjawab. Maksudnya dia taknak kawal GERAKAN MERAH punya geng. Kau nak penyepak anak orang ke, terajang bagi mampus ke baling batu hancur muka ke ada aku kesah? Lebih kurang begitulah point si Jamal neh sebenarnya. Polis nak siasat ke taknak siasat ke janji aku dah bagi peguam. Lepas neh yang buat keganasan pandai2 la lue hidup. Yang diancam pun pandai2 lue lari selamatkan diri. Bapak gila baybee malaon sekor neh. Dia yang provokasi dia kata orang lain pula. Jahanam. Ini pun ramai yang ikut dia. 

Yang peliknya puak2 neh pertahankan tindakan atas nama membela melayu. Kononnya diaibkan dan dimalukan BERSIH 5. Dimalukan bagaimana? Orang tue p konvoi nak tuntut PILIHANRAYA YANG ADIL. Takan nak tuntut pilihanraya yang adil memalukan kaum melayu? Kaum melayu tak suka benda2 adil ke macam mana neh? SAKAI.

Kalau sungguh nak defend melayu bukan susah sangat. Cari isu2 yang menjejaskan melayu. Contoh isu harga rumah. TPPA. GST. Ini lawan la habis-habisan. Then terbaru isu satu lagi syarikat Bumiputera nak digadaikan pada bukan melayu. Ini lawan la. Bukan soal racist. Tetapi soalnya syarikat yang nak diletgo itu syarikat yang menguntungkan dan ramai pekerja2 melayu di dalamnya. Hah, ada isu. Lawan la. Ini baru namanya menjaga kebajikan orang melayu. Untuk geng2 MERAH yang baca BLOG neh SALAM JARI TENGAH UNTUK KAU. KAU YANG MEMALUKAN BANGSA LA. ELOK P MENINGGAL LAJU2. HIDUP PUN BIKIN SEMAK SAJA. BAI.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...