Khamis, 18 Ogos 2016

Rani Kulop VS Ir Nawawi - MP Langkawi Mahu Buat Laporan Polis Salahkan Pembangkang Isu MO1.

Nampaknya isu MO1 yang melibatkan MP BN dari Langkawi Datuk IR Nawawi Ahmad semakin besar. Ini semua gara2 wakil rakyat berkenaan yang beria2 sangat membodek Najib sehingga terperangkap diri sendiri.

Pada awalnya Ir Nawawi dikecam netizens kerana mengatakan MO1 itu adalah Agung. Setelah dikecam teruk sehingga menjadi perbahasan di sidang DUN Kedah, Ir Nawawi bertindak menyalahkan pembangkang.

Respon MP berkenaan yang dipetik menerusi laporan Berita Harian ;


Huh. Dia yang sebut "MO1 ialah Malaysian Official Number One.. ",
alih-alih pembangkang pula yang dia persalahkan. So sohai.

Sebetulnya. Dia sebut MO1 dan MO Number One sebab mengatakan kedua2 tu
sama. Dia bagi maksud MO1 tu ialah Malaysian Official Number One. Dah kantoi
kena tiaw dia kata dia hanya sebut MO Number One. Ape babi sangat alasan nak selamatkan diri dia tu padahal terang2 kita ada bukti screenshot. Wartawan BH yang lapor
pun bengap juga. Kenapa tak share sama kandungan status tu kat laporan tersebut? Nampak sangat jenis wartawan takde maruah. Hihi.

Then tadi ada kawan sebar ;




Kahkahkah

Kelakar pun ya juga Ayah Rani kau neh.
Dalam banyak2 laporan polis yang neh aku paling setuju sekali. Kasi ajar sama itu MP. Kita tengok polis nak siasat ke taknak. At least kita ada hujah kalau siasatan takde progress.

Tapi respon MP Langkawi begitu sakai sekali. Nak buat laporan polis juga dia tu. Kali neh nak kaitkan pembangkang dengan kebodohan yang dia sendiri lakukan. Dia yang beria2 taip status penerangan maksud MO1 siap copy paste kat ruangan komen lagi bila orang tanya. Dia yang tak habis2 sebut Malaysian Official Number One is Agung tanpa paksaan atau arahan pembangkang. Tetapi pembangkang pula yang dia nak salahkan?Logik ke? Ahh lupa. Hukum logik tak terpakai atas mahkluk neh. Dia kan bingai.

Kahkahkahkahkahkah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...