Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 7 Mac 2016

Anak Najib Dilapor Buat Kecoh Di Zouk Singapura.

The night took a disappointing turn for patrons of Zouk Singapore when Fadi of Egyptian trance duo Aly & Fila was reportedly forced to end his set early to make way for the son of Malaysian Prime Minister Najib Razak.


The incident, which happened on Saturday night, started when Norashman Najib allegedly requested for Fadi's set to be cut short so that he could play instead, despite not being in the performers' bill that night.


Fadi, who is a respected figure among the trance community and a regular fixture at Zouk Singapore, announced that he "won't play for Zouk anymore" before playing his last track and stepping off the deck. 

Lapor Says.com

Insiden dilaporkan berlaku pada malam sabtu yang lepas. Dj jemputan yang sedang membuat persembahan terpaksa hentikan persembahan lebih awal disebabkan desakan oleh anak Najib supaya dia pula boleh membuat persembahan seterusnya walaupun anak Najib tidak dijadualkan untuk membuat persembahan pada malam tersebut. Itulah intipati laporan Says. 

Kumpulan DJ tersebut dikenali dengan nama Fadi The Egyptian (Aly & Fila) dan memetik sumber Says.com, peminat2 kelab malam tersebut dikatakan tidak berpuas ahti dengan apa yang terjadi ke atas kumpulan Fadi yang terpaksa hentikan 'permainan setnya (dj-ing)' lebih awal untuk memberikan laluan kepada anak Najib. Tindakan itu turut menjejaskan imej Zouk Singapore di kalangan peminat-peminatnya apabila peminat2 Zouk mengecohkan insiden pada malam tersebut di laman sosial.

Satu video yang memetik statement Fadi tentang insiden tersebut turut viral di laman facebook di kalangan netizen Singaporeans menerusi ID Derrick Low.

Lihat sini (pengguna fb tidak publickan video berkenaan untuk perkongsian di laman blog)

"It seems that Zouk here wants someone else to play. Not only because of that, because apparently he's the son of a prime minister.

Thank you so much, enjoy my last track. I'll see you somewhere in the future. Not in Zouk anymore, because I won't play in Zouk any f***ing more. They've insulted me, but I love you guys.
"

Dialihbahasa ;

"Nampaknya Zouk mahukan orang lain buat persembahan. Mentang-mentangla dia anak perdana menteri. Terima kasih sesungguhnya kepada anda semua dan saya benar-benar terhibur dengan track terakhir ini. Kita jumpa lagi di lain masa di tempat lain. Tidak di Zouk lagi sebab saya tidak akan bermain di Zouk  f*** ini lagi. Mereka memperlekehkan saya tetapi saya sayang anda semua".

Zouk Singapore turut membuat kenyataan bagi mengulas insiden berkenaan dengan mengatakan apa yang berlaku hanyalah satu salah faham.

Baca ;



Walaubagaimanapun penafian berkenaan enggan diterima oleh peminat2 kelab malam Zouk Singapore.

Memetik sumber screenshot dari Says.com ;





** Klik pada gambar untuk paparan imej yang lebih jelas.

Tidak hanya Zouk Singapore menerima tempias negatif kerana dikritik peminat2 apabila menghentikan persembahan Fadi lebih awal bahkan Najib, perdana menteri Malaysia turut menjadi sasaran kritikan netizen Singapore atas insiden di Zouk tersebut hanya semata-semata anaknya berbuat hal di kelab malam di luar negara..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...