Jumaat, 8 Januari 2016

PDRM Buru Individu YG Edit Gambar Najib Macam Pengasas 'Qu Puteh'.

'Qu Samun, Qu Samun, Baru La Penyamun..'

Caption yang tertera pada gambar tersebut dan pengedit buang wajah Datuk Vida dan gantikan kepada wajah Najib Razak.


Gambar edit Najib tu memang kelakar. Tetapi melihat kepada kesungguhan IGP yang beria nak menyiasat pengedit gambar berkenaan lebih kelakar lagi.


Benda - benda troll neh patut letak tepi je. Dah betul-betul takde kerja sangat, Malaysia neh aman sangat sampai berita-berita macam kat bawah neh pun tak wujud ;


Boleh la saja-saja suka-suka buat kertas siasatan isu gambar trolling.

Kadang aku terfikir. Penipuan internet punya banyak, bersepah, merata. Tapi kesungguhan untuk menyiasat tu aku tak nampak. 

Yang difocus ialah menjaga maruah Najib dari segenap segi. Reply komen, kena siasat. Sound Najib, kena siasat. Kritik Najib, kena siasat. Buat troll, kena siasat. Dah lembik sangat ke piem Malaysia neh? Begitu lembut sampaikan terlalu mudah rasa sensitif ke macam mana? Bukan ke Najib itu pahlawan Bugis?

Aiyooo buat malu saja isu remeh temeh macam neh dilayan dengan siasatan. Seriyus lawak.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...