Khamis, 18 Jun 2015

Demo Depan Rumah Orang, Bukti Penyokong PKR Takde Standard.


Menjatuhkan maruah diri dan menjatuhkan maruah parti.

Semalam Bung memaklumkan ada sekumpulan wanita PKR berdemo di hadapan rumahnya ;
Berang dengan satu protes yang diadakan di luar kediamannya di Ampang, Ahli Parlimen Umno Bung Moktar Radin berkata "mungkin ada yang mati" jika beliau berada di rumah ketika insiden itu.

Katanya, sekumpulan wanita dari Ampang telah menceroboh rumahnya hari ini, sambil memegang sepanduk dan antara lain melaungkan  'reformasi'.

Bung Moktar berkata laporan polis telah dibuat sambil menambah bahawa apa yang berlaku dalam Dewan hendaklah diselesaikan di Dewan.





Asal usul protes bermula dengan isu peribadi yang dilafazkan oleh Bung Moktar di parlimen. Dia kata muka Zuraidah macam hantu. Sebab Zuraidah bercakap dengan suara yang lantang di dalam parlimen. Kuat. Dan ini bukan pandangan peribadi Bung. Sebaliknya dia bawa apa yang orang perkatakan di twitter bahawa Zuraidah digelar 'Mak Lampir'.

Aku pelik juga.
Di twitter bukan setakat Zuraidah aje diberikan gelaran 'Mak Lampir'. Bahkan Bung juga diberi macam-macam gelaran. Dia taknak sebut satu persatu ke?

Bodoh.

Bagi aku biarlah Zuraidah bercakap dengan suara yang kuat sekalipun. Andai isu yang dia bahaskan berkaitan dengan permasalahan rakyat.

Point serangan peribadi yang dilakukan oleh Bung sebenarnya bukti dia MP yang takde wawasan. Ada ka isu-isu macam tue pun dia meleret masuk bahas dalam parlimen. Apa punya MP la. 

Zuraidah dah membidas serangan Bung kat parlimen ketika itu juga. Ingatkan isu dah settle. Rupanya tidak. Entah macam mana pada waktu pagi semalam, sekumpulan wanita PKR buat protes di hadapan bangunan parlimen. Tapi Bung buat tak layan. Tak heran dia.

Dan tiba2 pula kita dimaklumkan sekumpulan wanita PKR p buat demo depan rumah Bung. Ini yang namakan 'Bung bertindak bodoh, yang protes itu pun dua kali lima bangangnya macam Bung'.

Satu lagi yang aku perasan. Bodoh tak bodoh juga la wanita2 PKR neh, tengok dorang punya poster. Aku tak sure yang neh demo depan rumah Bung atau depan parlimen yang Malaysiakini sebarkan neh. 

Korang tengok jap ;


Kau semua marah Bung serang peribadi Zuraidah tapi korang sendiri p serang peribadi Bung. Apa ada beza? 

MP DURJANA KINABATANGAN CURANG KEPADA WANITA MALAYSIA

Bila plak MP gila tue suami kepada semua wanita Malaysia?
Curang pa dia.
Tak faham aku.

KAH KAH KAH

Dengan gambar Zizie sekali kena heret. Alahai. Takde ke orang yanga cerdik sikit dalam PKR untuk menghalang tindakan bodoh seperti itu?

Nak berdemo atas matlamat bangang.
Cara berdemo pun dah cukup bangang.
Poster demo tak terkecuali bangang.
Kalau aku la, hish malu. Jatuh standard aku sebagai manusia.
Maruah memang takde.
Maafla. Wanita PKR neh macam takde standard aku tengok.
Cuba la demo atas isu2 yang berfaedah sikit.
Tak habis-habis buat kerja bangang.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...