Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 9 Mac 2015

Video Ini Sangat Biadap - Mohon PKR Ambil Tindakan.

Kurang ajar betul la orang yang buat video neh. Betul2 kurang ajar. Aku tak boleh terima troll kurang ajar nak mampos macam neh. Siyes.

Konon individu berkenaan nak buat lawak. Tapi lawak dia sangat biadap dan mendorong ke arah fitnah pula.

Fikir. Fikir. Fikir.

Guna otak.

Kalau ada yang download dan re-upload di whatsapp atau apa-apa medium sosial yang lain. Ditonton pula oleh golongan yang buta politik atau budak2 yang tatau apa2. Tidak kah nanti mereka fikir isi kandungan dalam video berkenaan adalah hal yang benar? Tidak kah individu tersebut tahu kesannya nanti orang mungkin akan terpengaruh dengan fitnah2 tersebut sehingga dijadikan hujah atau point2 ketika berkomen di wall2 berkenaan politik? 

Nak buat lawak ke apa ke jangan melampau sangat sampai sebar fitnah.

Ia adalah merupakan satu fitnah kepada DSAI dan bekas menantu Anwar sendiri bahawa dia telah diliwat oleh DSAI.

Sorang baru bercerai.
Sorang pula baru masuk penjara.

Apahal geng2 UMNO beria2 sangat sebarkan fitnah DSAI liwat menantu neh? Aku harap PKR boleh lakukan sesuatu. Makin lama makin melampau dan kurang ajar sangat dorang neh. Hari tue dok sebar satu screenshot fitnah kononnya pengakuan bekas menantu DSAI nak buat laporan polis kerana diliwat. Hari neh video pula. Semakin lama semakin jauh mereka sebarkan fitnah. Macam perkara yang betul pula mereka jaja. Memang sial la. Sapa yang lawak dengan video neh mesti jenis takde otak dan bebal nak mampos. Macam mana kau boleh gelak atas fitnah yang dilemparkan oleh UMNO terhadap seseorang? Itu lawak ke bila fitnah orang? Lawak ke bila sakitkan ahti orang yang kena fitnah? BANGANG.


Lihat videonya disini.
 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...