Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 6 Mei 2014

Peserta Demo MAYDAY 2014 Nak RM100? Jom Jumpa Adun UMNO Ramai2.


Baru2 neh adun UMNO berkata ;

Ketua pembangkang Dewan Undangan Negeri Selangor, Datuk Mohd Shamsudin Lias mendakwa segelintir peserta perhimpunan membantah cukai barangan dan perkhidmatan (GST) di Dataran Merdeka Khamis lalu dibayar.

Menurut maklumat yang diberikan kepada saya, ada sesetengah daripada peserta himpunan tersebut telah dibayar wang sebanyak RM100 ringgit bagi menghadiri perhimpunan tersebut,” dakwanya.

Beliau yang juga Adun Sungai Burong menambah, perhimpuan yang dilakukan pada hari pekerja itu hanyalah ruang yang digunakan pihak tertentu bagi mencapai cita-cita dan kepentingan peribadi dengan berselindung di sebalik nama himpunan. -FMT-

Adun UMNO menyebarkan  ;

1. Terdapat maklumat bahawa ada sesetengah peserta perhimpunan dibayar.

2. Mereka dibayar dengan wang sebanyak rm100 seorang.

3. Ada orang yang salurkan maklumat tersebut kepada dia.

Sapa yang salurkan maklumat tersebut? SPY dia dalam PR ke?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Aku rasa ini pengetahuan umum. Rata2 yang berdemo keluarkan duit sendiri untuk support apa2 yang penting. Ada juga yang sponsor. Tapi bukan orang lain. Sponsor sebab kawan2 sendiri ataupun sponsor atas nama NGO yang mana NGO tue memang ada dana untuk support ahli2 NGO pada keadaan2 yang tertentu.

Apa pun aku nak juga duit RM100 tue. Kat mana nak collect? Macam mana nak collect? Jom serbu dia ramai2 supaya kita semua dapat tuntut duit kehadiran demo kita sebanyak rm100. Boleh makan kepsi lepas neh.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...