Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 24 Oktober 2013

Rosmah Mansur Terima Gelaran Anugerah Lagi.

Semenjak dia jadi isteri kepada PM Malaysia, tak henti2 anugerah yang dia terima. Macam2 dah gelaran yang dia dapat. Kejap dari negeri tue, kejap dari universiti tue. Dalam ke luar negara ke macam2 ada.

Hebat.

Yang terkini Pahang akan berikan lagi anugerah kepada Rosmah Mansur. Mohon masuk Malaysia book of records. Wanita yang mendapat paling banyak anugerah + gelaran dalam jangka masa pendek.

Oke tak?
Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor (gambar) mengetuai senarai 644 penerima anugerah darjah dan pingat kebesaran sempena ulang tahun ke-83 Hari Keputeraan Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah hari ini.
Beliau menerima anugerah Darjah Kerabat Seri Indera Mahkota Pahang Yang Amat Dihormati (DK), iaitu anugerah paling berprestij untuk orang awam.
Daripada jumlah itu, seramai 14 orang menerima Darjah Sri Sultan Ahmad Shah Pahang (SSAP) yang membawa gelaran Datuk Seri. -TMI-



Anugerah yang dia terima ialah anugerah paling berprestij bagi orang awam. Agaknya no 1 dalam rangkaian semua anugerah2 yang layak orang awam terima kot.

Tahniahla.

Berbanggala dengan hasil usaha anda yang berjaya mengumpulkan anugerah2 tersebut. Semakin memuakkan rakyat, semakin orang senang tolak BN. Oke tak?

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...