Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 9 Ogos 2012

SYABAS kantoi menipu.


GAJI SAYA BUKAN RM51J 

Kata tan sri rozali ismail. Kroni kesayangan bien dan umno di paper sinar. Kawan rais yatim juga ke apa neh? Atau cubaan untuk alih isu sebenar? Adoiiiii....

Rujuk berita kat bawah neh wahai ceo syabas.. 


Sapa cakap gaji hang rm51juta setahun? Orang cakap rm5.1juta setahun 'jek' pun.  Jangan cuba alih isu or ubah topic. Direct discuss mengenai masalah syabas dan terima je cadangan serta rundingan dari selangor untuk kebaikan rakyat selangor. Senang cakap berhenti main politik dan wayang seme.

Takde sapa ek nak dengki ko kaya, gaji ko besar apa seme. Tapi itu kalau atas usaha ko sendiri. Bahkan ko akan direspect dan nama ko akan di angkat2 sebagai idola orang islam dan melayu. Tapi itu ke masalahnya? Kalau itu masalahnya dari awal lagi ko pasti setuju jek dengan idea PR untuk kebaikan bersama. Baik bagi syabas dan baik bagi rakyat selangor.

Memandangkan bukan itu masalahnya dan memandangkan ko dan bn bergabung untuk terus memperbodohkan rakyat selangor, maka akhirnya syabas menjadi mangsa politik bagi pegawai2 yang rakus dan gila kuasa. 

Kemon larh.. boleh jek menipu orang guna media massa, tv dan apa seme. Tapi ko tahu syabas ada berapa banyak pekerja? Berapa ramai di antara mereka ada mulut? Berapa ramai pula di antara mereka akan bercakap perkara sebenar kepada sedara mara dan adik beradik sendiri? Berapa pula ahli2 keluarga mereka akan sebar menyebar dan sampai menyampai? 

Sehebat2 media kawalan kerajaan, hebat lagi mulut rakyat. Yang tue korang takley lawan. Tak caya tanya tv3, tanya rais yatim dan terbaru tanya utusan pasal fatwa sokong dap tue haram. Seme isu tersebut adalah sebagai bukti yang mulut rakyat lebih power dari mulut orang2 yang berkepentingan dan para wartawan bias..

kah kah kah

UPDATED :

10/08/2012

Keratan akhbar ini adalah TYPO dari SINAR HARIAN. HARAP MAKLUM. Oleh itu abaikan penulisan di atas. Artikel tidak di delete agar menjadi rujukan akan datang. terima kasih atas pemberitahuan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...