Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 6 Ogos 2012

Adun DAP kutuk Lee Chong Wei.

Ko main arh sendiri. Cam bangang2 plak nak kutuk2 dan perli2 orang macam tue. 

SENGAL PUNYA ORANG..



Aku dah lama perhatikan adun neh. Ini lah juga adun yang potpet2 mempersoalkan doa masuk tandas di mahkamah. Rujuk sini. Ini juga lah adun yang menonong kutuk bendera malaysia. Cam larh kita miskin isu2 penting yang membabitkan kepentingan rakyat di malaysia. Senang cakap isu2 yang dia bawa satusen pun tak boleh pakai.

Yang tak boleh blah tue dap boleh plak simpan adun macam neh. Boleh pula berlakon hukum adun neh selepas adun neh meroyan atas isu bendera.. lepas tue tarik balik hukuman yang dikenakan ke atas adun alam shah neh selepas beberapa tempoh.. ingat orang tak perasan dan buat bodoh arh tue bila dia buat gitu..

Puiiiiiii

Kalau taknak sokong pun tak payah larh beria2 nak perli bagai. Tahu larh kalah. Tahu larh sakit ahti. Tapi tak patut juga ko memperkecilkan usaha LCW yang aku yakin amat telah bermain bersungguh2 malam tadi. Bukan aku nak bekap LCW sangat.. tapi setiap yang berlaku tue kena redha dan tengok juga situasi kekalahan tue macam mana..

Dengan Lin Dan, LCW hanya pernah menang 9 kali dalam 30 pertemuan. Ini pertemuan ke 31. Dan seme orang pasti sedar kebarangkalian bagi LIN DAN untuk memenangi dalam perlawanan neh lebih besar. Dan itulah yang telah berlaku. Kita redha walaupun dalam ahti ada gak taman mengenangkan kepantasan rosmah mansur yang sanggup terbang ke london..

kah kah kah

Cuma apa yang kita boleh puji kat LCW menerusi perlawanan akhir neh ialah dia berjaya mengheret perlawanan kepada 3 set dan set akhir yang meyaksikan mata persaingan sengit iaitu 21-19 telah membuktikan kepada kita bahawa dia bersungguh2 untuk menang..

So takde point larh si adun dap neh nak kutuk2 dan perli2 LCW.. at least dia dapat juga bawa pingat perak walaupun bukan itu yang kita impikan.. daripada meroyan di twitter kan..

Cuba larh kalau sesiapa dok perli2 kaw dan tulis nama ko dalam nada memerli setelah ko berhempas pulas untuk memenangi satu2 pertandingan.. aku rasa ko pun tak boleh terima so jangan lah hadap penyokong2 LCW dan LCW sendiri akan terima.. lue fikirlah sendiri yang pasti kalau aku yang mengundi di alam shah, ko takan aku undi sampai mampos. Undi rosak lebih baik dari undi kat ko. Sama cam aku undi orang yang rosak..

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...