Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 7 Ogos 2012

Nizar ada "mental habit" - Zambry kadir.

Sebab?

Rujuk bawah neh ;



Kenyataan zambry ;

“Ini menunjukkan beliau seorang pemimpin yang mempunyai ‘mental habit’ tidak baik. Mohammad Nizar suka mengundang kontroversi dengan membuat kenyataan yang tidak sepatutnya walaupun semasa bulan Ramadan,” katanya. -MNH-


Pemahaman aku.

1. Nizar tweet mengenai tema kemerdekaan.

2. Nizar meluahkan rasa tak puas ahti sebab tema kemerdekaan telah dipolitikkan oleh bn. Senang cakap seolah2 nak meraikan umno dan bn walhal ia pasal kemerdekaan negara, mereka2 yang berjuang untuk membebaskan tanahair dari penjajah.. tapi bn hijacked hari kemerdekaan negara kita..

3. So Nizar luahkan takde semangat arh nak raikan hari kemerdekaan. Disebabkan situasi bn yang telah hijacked kemerdekaan tahun neh dengan buat tema bangang ==> JANJI DITEPATI yang seme orang sedia maklum ialah TEMA POLITIK.

4. So bila jalur gemilang tak berkibaran pada hari merdeka = bukan kah ia bermaksud malang kerana jalur gemilang tak dikibarkan..  sedangkan itula harinya yang paling megah jalur gemilang patut berkibaran..

Jadi kat mana pula statement menghina neh timbul sehingga membolehkan zambry melabelkan nizar jamaluddin sebagai ==> mental habit yang tidak baik?

Apa kata kalau zambry jangan main politik dulu. Cuba baca dan fahamkan statement nizar then baru ulas. Aku percaya korang seme neh main politik jek lebih. 

Kalau nak diikutkan korang seme neh sebenarnya boleh jek faham apa yang lawan masing2 twitkan tapi bila ia berkaitan dengan pesaing masing2 yang baik pun boleh jadi buruk. Apa pun tak boleh. Boringgggggg..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...