Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 22 Mac 2012

Oleh kerana masyarakat orang asli begitu setia dan taat pada kita, saya lulus 30 juta! - Najib.

Aku nak tergelak jek tengok video neh. Hello, video neh aku dapat dari wall najib sendiri okey. Dia yang promote kat facebook dia sendiri okey. Dan ayat neh digunakan sebagai tajuk oleh orang yang upload video neh di youtube okey. 

kah kah kah

 

Aku nasihatkan korang tengoklah sampai habis. Memang kelakar. Dan2 jek lulus 30juta itu neh. Dan2 jek beri bantuan dan anggarkan kos nya berjuta2 ringgit. Ke main sebut jek? Aku cenderung tak percaya pada angka2 yang disebut oleh mulut najib neh. Kadang2 angka jek besar tapi hasilnya tak mengambarkan jumlah angka yang dinyatakan pun.

Tapi memang dah terbukti najib sedang berkempen untuk prui - 13. Tarikh pru - 13 dia sorang jek tahu pula tue. Orang lain seme taktahu. Tapi dia pergi mengaku depan press dia dah ada tarikh pru dan dia sorang jek tahu. Bodoh tak dia cakap macam tue? Ini cuma satu pertanyaan yang aku sengaja tanya walaupun aku sendiri dah tahu jawapan nya.

kah kah kah

Ameno : Oleh kerana masyarakat orang asli begitu setia dan taat pada kita, saya lulus 30 juta! - Najib <-- kah kah kah sakit perut aku gelak..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...