Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 6 September 2011

Mat sabu ada dua resit perubatan rupanya..

WOW.. rupanya mat sabu ada dua resit perubatan. Patut larh dia dapat rm8ribu kat sini. Lihat bawah dulu ;



Perhatikan amount dia. Rupanya mat sabu memang membayar sebanyak rm8k kepada hospital terbabit. Jadi tak hairan larh napa PBA bayar mat sabu rm8k semula. Sekarang neh aku fikir macam neh ;

1. Sudah tentu reezal neh tahu dan sedar bahawa jumlah pembayaran mat sabu kepada hospital ialah rm8ribu kan? Tapi napa dia cuma dedahkan satu resit je beb?

2. Dan ini jelas satu fitnah. Ya Allah swt, tahu kah apa hukum nya orang yang menfitnah? Amat berat, wajib kita semua, aku, ko dan orang islam menolak hujah dan pendirian orang yang menfitnah. Wajib pula bagi umno menghukumi reezal. Jika umno tidak berbuat demikian, umno akan dilihat menyokong fitnah.

3. Mengenai isu bersih dan perhimpunan haram etc telah dijelaskan dengan detail disini. Actually umno tiada isu sebenarnya dalam kes neh. Sebagai rakyat aku melihat bilik vip itu satu isu. Pendirian rakyat biasa macam aku. Bagi aku normal aku mahu mendapatkan pemimpin berjiwa Muhammad saw, tak hairan walaupun aku tahu dan sedar ia adalah mustahil walaupun belum tentu tidak mungkin cuma belum wujud lagi agaknya selepas nik aziz.

Tetapi umno tidak merungkai bilik vip satu isu sebab dorang sedar cara dorang hidup lebih mewah daripada mat sabu. Tak hairan. Yang hairan kenapa yer benda dah terang2 terbukti tiada isu, boleh di highlightkan dalam tv3? Tv3, sedarlah setiap fitnah yang berjalan sedang diperhatikan oleh Allah swt.. Allah swt itu ada.. kenali sifat 20. Jangan membiarkan fitnah melingkari station itu sehingga melupakan kewujudan Allah swt.

Sumber resit : sini

Ameno : Dasat beb.. tak sangka aku sebegini jauh dorang pergi untuk kuasa.. dasat.. apa larh nak jadi dengan pemimpin malaysia neh..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...