Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 5 Ogos 2011

Bila orang islam sendiri hina islam..


Aku agak tersinggung bila menonton video neh. Aku sungguh baru tengok benda alah neh meskipun video neh berada di pasaran youtube pada tahun lepas. Sesungguhnya aku tak faham motif bebudak neh buat macam neh tapi jelas ianya menyinggungkan perasan aku sedikit sebanyak.

Mungkin mereka berniat bergurau. Tapi perlu ke macam neh? Maksud aku perlu ke nak kutuk dikir barat dengan mengalunkan kalimah zikir? Jangan disebabkan kebencian ko kepada dikir barat ka dikir timur ka apa ka ko melepaskan geram terhadap islam pula.

Sedih tengok bila orang islam sendiri tak sensitif. Apa pula nak mengharap pada orang bukan islam untuk sensitif dan berpada2 pada hukum islam bilamana ada golongan yang macam neh? Mungkin mereka dah berubah. Aku taktahu. Yang aku tahu aku sedih tengok perlakuan mereka. 

Ameno : Haizhh..

Share this

0 Comment to " Bila orang islam sendiri hina islam.. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...