Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 31 Julai 2011

Mismah, kau IC merah tapi napa ko boleh mengundi hah?

Mismah, ko neh sapa hah? Kenapa ko layak mengundi dengan IC merah ko tue? Ke memang IC merah layak mengundi? Aku taktahu. Aku pun tengah confused neh. Siyes. Tengok bawah neh.





Mismah ko jangan salah faham kat sini. Aku bukan nak marah ko. Ataupun nak tuduh2 ko tue dibeli oleh umno. Jangan fikir pelik2 mismah. Cuma aku nak dengar penjelasan ko je. Napa ko layak daftar mengundi? Ko baru daftar je kan mismah? SPR tulis kat situ yang ko tue pendaftaran tue baru. Kat ijok plak tue. Ijok mengingatkan aku kepada khalid ibrahim. Ijok juga mengingatkan aku kepada pakatan rakyat. Ijok juga mengingatkan aku kepada kekalahan bn. Hishh.. mismah mismah. 

Apasal seme yang aku ingat neh semacam ada kaitan dengan pengundi hantu neh mismah? Aku tak tuduh ko hantu ye mismah. Ko jangan salah faham. Cuma aku pelik je. Apa kata ko huraikan kepelikkan aku neh mismah. Boleh tak mismah? Ke nak aku cari ko kat alamat rumah ko sendiri mismah?

Lagi satu mismah, betul ke ko neh layak dapat PR kat malaysia neh? Aku bukan nak syak ko tue ejen indonesia yang cuba masuk malaysia secara beramai2 dan mendapatkan status PR sambil membawa agenda penyatuan malaysia-indonesia. Jangan salah faham. Cuma aku nak tanya je. Betul ke ko layak dapat status PR di malaysia neh? Takan tanya pun salah kot mismah?

kah kah kah



Ameno : PR boleh undi ka weh?

Share this

0 Comment to " Mismah, kau IC merah tapi napa ko boleh mengundi hah? "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...