Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 5 Ogos 2011

[VIDEO] Fitnah besar terhadap DAP!

Fitnah besar terhadap parti DAP. Video ini memaparkan fitnah yang maha hebat terhadap pakatan rakyat khusus nya parti dap. Ada 3 elemen bangang diserapkan dalam video neh ;

1. Promosi suratkhabar utusan dan mengutuk suratkhabar harakah. Walaupun bukan semua yang ada dalam harakah tue bagus tapi jika dibandingkan dengan utusan.. tolonglah! Tak terbanding sebab utusan memang dah nazak habis.

2. DAP punca harga barang naik di malaysia. Ini fitnah. Video neh mengatakan semua peniaga besar cina menaikkan harga barang di malaysia adalah berdasarkan kepada arahan dap. Ini kerana peniaga2 neh sokong dap lalu mereka menaikkan harga barang bagi membebankan rakyat. 

Sejak bila pemilik gula [felda] + beras + tnb + air = menyokong dap? Aku taktahu pun. Ko ingat bila dap arah peniaga tue naikkan harga barang, dorang akan setuju? Tengok contoh di bawah neh ;

dap : Oi peniaga, ini malam saya mahu awak naikkan harga gula 100%. Ikut arahan saya.

peniaga : lue sapa? 

dap : saya dap ma. Awak sokong saya kan?

peniaga : so? lue sapa panggil saya suka2 bikin naik harga barang? saya robot ka? lue remote ka? politik lain cerita, saya punya bisnes lain cerita. Lue mao naikkan harga barang guna lue punya kedai, guna lue punya bisnes. Jangan suka2 guna saya punya bisnes. Bodoh liawmahsengchingshihlahlei

Nampak? Gila apa? Kalau dap arah dah tentu sah2 peniaga2 akan fikir dap gila. Dari orang sokong terus jadi tak sokong. So mana ada logik yang dap nak buat benda macam tue? Mengarut gila.

3. Promosi kedai 1malaysia. Nak promote, promote lah der. Apa kena mengena dengan pakatan rakyat pula dalam isu neh? Pongpang2 kutuk pr padahal motif cuma nak promote kedai 1malaysia je. Isi pasal 1malaysia yang nak di promosikan tue cuma 3,4 kali je dorang sebut selebihnya dorang kutuk dan fitnah PR. Yang tak tahan tue siap tokok tambah cakap barang 1malaysia lebih murah dari 30% hingga ke 70%. Aduhhhh myfoot betul lah. Neh pun aku rasa dah melebih2 over aku menulis neh.

Tak perlu lah menipu sampai macam neh. Kedai neh terhad. Bukan ada di seluruh malaysia maka mungkin ada yang tertipu. Andai kerajaan boleh jual murah macam tue napa tak diperluaskan lagi rangkaian tersebut kepada peniaga2 yang biasa dan yang dah lama berniaga? Nampak tak permainan kat sini. Sebab tue aku cakap myfoot.

Seterusnya sila tonton sendiri video bawah neh. Nak gelak boleh. Nak sebarkan pada pemimpin2 pakatan terutamanya kepada dap pun boleh. 




Klik sini andai tak dapat tengok video di atas.

Ameno : boleh tak suka dap.. tapi biar atas landasan fakta bukan fitnah..

Share this

0 Comment to " [VIDEO] Fitnah besar terhadap DAP! "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...