Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 2 Mac 2011

Unisel bermasalah di bawah pakatan rakyat.

Aku nak korang baca berita kat bawah neh dulu ;

Kat atas neh berita yang mula-mula aku baca pasal pelantikkan canselor unisel yang baru. Baca yang paling bawah yang aku dah tandakan tue.

1. Unisel menghadapi masalah kewangan
2. Berlaku penyusutan pelajar
3. Unisel bakal bermasalah kalau dibiarkan berterusan.

Perlu ke salahkan canselor yang baru dilantik enh? Erkk apsal pula? dia kan baru je dilantik.. so mana tahu seme masalah-masalah neh.. pekata tanya ex-canselor unisel iaitu mem rosmah kita. Maybe mem rosmah kita ada jawapan yang pasti kot. 

Then kat bawah neh ialah berita terbaru mengenai perkara di atas ;


Cuba korang fahamkan betul betul apa yang sultan titahkan kat atas neh. Sultan bertitah kat kerajaan negeri selangor ataupun pembangkang negeri selangor? Tolonglah.. ianya sangat lawak dowh..

Kalau Sultan bantah.. takdelah sultan hadir ke majlis perasmian tersebut. Pelik betul aku. Yang macam ini pun sempat lagi men tipu.. lantaklah. Yang menipu korang. Yang menangung pun korang. Heh

Apa pun aku harap tuduhan bahawa unisel menghadapi masalah kewangan tue bolehlah dibawa ke depan oleh pembangkang kerajaan selangor. Dah berani bercakap kena berani bagi bukti. Nak gak tahu kenapa unisel menghadapi masalah kewangan..

Daftar churp-churp untuk jana pendapatan 
Ameno : Saiful belajar uniten ke unisel enh?

Share this

5 Responses to " Unisel bermasalah di bawah pakatan rakyat. "

  1. kAH KIH KUH - umno derhaka pada sultan adalah --- bik mama tentu kena di heret ke mahkamah ?

    rakyat

    BalasPadam
  2. pembangkang negeri selangor = umno/bn

    BalasPadam
  3. Dah lama tunggu neh takde bukti lagi ke pasal unisel menghadapi masalah kewangan ? ha ha ha lambat betul juak umno wat kerja. ;)

    BalasPadam
  4. Lama tol.. xpe biar aku komen.. Sebelum ni, management unisel amat teruk, bila PR amik alih selangor, banyak reformasi berlaku kat unisel. Setelah sistem dikemas kini, pelajar berhutang RM30juta dengan unisel.. ada membe aku sendiri graduat tanpa bayar satu sen pun.. penyusutan pelajar berlaku selepas unisel tidak lagi menjadi hos untuk cerita dunia baru.. kewangan unisel jugak makin pulih selepas banyak reformasi berlaku. ada ura2 2008 dulu toyo nak jual unisel ke ambank sebab hutang dier kat bank.. tah la

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...