Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 1 Mac 2011

Fitnah terbaru terhadap PAS.




Lagi fitnah berniat jahat terhadap PAS. Sapa yang wat kerja neh? Entah aku taktahu. Siyes. Nak tuduh memang senang tetapi masalahnya nak tuduh kena berserta bukti.. jom analisis benda alah neh sat ;

1. Banner di atas telah dipasang oleh pihak yang berniat untuk mencetuskan provokasi.

2. Ada beberapa kebaikan dan keburukan bagi tiap-tiap parti yang bertanding ble banner di atas dipasang oleh pihak tersebut [pihak provokasi]

3. PAS jelas tak buat kerja-kerja macam neh. Aku dah lama bersama pas. Kebanyakkannya ahli-ahli pas kat tempat aku neh bebal-bebal belaka nak fikirkan taktik kotor seperti neh sampai kena tipu berkali-kali dengan penyokong umno time pru. Siyes. Jelas dalam kepala hotak ahli/penyokong pas selain dari bahasa maki dorang memang tak reti guna bahasa kotor, menipu atau provokasi. kenapa? Dorang rasa takut lah apatah lagi parti pro islam mana kemas main kotor2 neh dah lari dari terma perjuangan parti itu sendiri.

3. UMNO buat ke? Entah. aku taktahu. Siyes. Katakanlah umno buat sah-sah umno bodoh. Mana tak bodoh, fikirlah sket taktik kotor neh bukan menaikkan imej UMNO sebaliknya imej PAS.

4. Sudah tentulah intergriti umno akan tercalar habis. Tetapi bukanlah perkara baru umno bermain dengan taktik kotor. Aku dah sedia maklum. So nak kata umno 100% buat banner kat atas aku tak boleh. Tetapi 50-50 lhar. Sebab UMNO memang expert bab-bab provokasi menggunakan taktik kotor dan memanipulasikan minda rakyat. Terbukti beb. Dah banyak kali. Nak lari dari imej tue pun dah tak mampu melainkan umno benar-benar berubah. 

5. Meskipun PAS terlihat sebagai mangsa melalui banner kat atas.. tetapi kemungkinan besar juga ada yang berfikir bahawa ada individu [bukan ahli/penyokong pas] yang mahu pas menang sengaja wat taktik neh untuk tarik simpati pengundi. Kononnya niat dia baiklah tue.. mungkin lebih kurang beginilah niat dia

"sahaja aku cipta banner kontroversi / provokasi agar pas menang di merlimau"

 6.Cuba analisis rega banner tue.. warna banner ada 3. Merah, hijau dan hitam. Jenis material yang digunakan untuk bina banner. Siap buat dua banner. Duit tengah takde.. tapi individu tersebut berduit plak nak buat banner ke ada syarikat banner sendiri? Heh

7. Fikir pasal syarikat yang terlibat dalam pembuatan banner tersebut. Biasanya mereka akan letak nama syarikat kat tepi-tepi banner bagi tujuan promosi tetapi dalam banner tersebut takde plak syarikat tersebut iklankan syarikat kat banner tersebut.

8. Nak lebih terperinci check seme kedai-kedai yang wat banner kat merlimau. Sang pencetus provokasi neh harus di tangkap tak kira siapa pun dia. Supaya kita leh tahu siapa dalang disebalik kerja banner membanner neh. Baru senang nak review dibalik kerasionalan tindakan tersebut. Heh

9. So polis nak amek kes tak? Kes diam kaluu.. macam [macam je taw] umno buat.. kes bising kalu.. macam [macam je tahu] bukan umno yang buat. Heh



Nak baca komen orang umno pasal banner di atas? Klik sini. dan sini


Ameno : provokater yang provokasi. heh

Share this

0 Comment to " Fitnah terbaru terhadap PAS. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...