Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 1 Mac 2011

Abu kassim tersenarai tokoh paling berpengaruh..

Berita paling mengantuk..memandangkan aku dah mengantuk.. aku nak share rasa mengantuk dengan korang.. sama-sama kita sebarkan virus mengantuk neh..

Baca bawah ;

Citer neh memang aku akan kondem. Aku tak kisah kalau korang nak kondem aku balik. Tapi sebelum tue baca dulu apa yang aku nak kondem ;

1. Berpengkalan kat new york plak tue. Ceh. Sikit pun aku tak percaya ketelusan dia mendapat no 4. Aku takmo kaitkan ia dengan amerika ataupun apco apatah lagi obama. Trtapi malaysia memang mesra dengan usa sejak akhir-akhir neh. Heh

2. Tak faham kelogikkan dia mendapatkan no 4 tue. Apakah jasa-jasa dia? Stastistik rasuah semakin menaik. Kes rasuah yang melibatkan orang atasan pun tak settle-settle lagi. So dari segi apa dia dinilai neh? Korang tahu?

3. Untuk bina imej dan umpan rakyat agar memberikan gambaran yang baik kepada SPRM? Mungkin.. Jauh sangat sampai ke newyork. Tak yah susah-susah.. settlekan kes rasuah yang tertangguh. Kami rakyat tak kesah ko nak tangkap sapa. pkr ke, umno ke, dap ke, mic ke, mca ke, pas ke asalkan mereka terbukti rasuah kasi tangkap dan hukum. Yang kami peduli ble ko tak wat kerja. Sebab tue sprm di pandang buruk dan teruk. Heh

Tak faham kerelevanan tokoh ini kepada abu kassim.


Ameno : Berapa kena bayar untuk dapat no 4 tue? Heh.

Share this

3 Responses to " Abu kassim tersenarai tokoh paling berpengaruh.. "

  1. kalau statistik rasuah meningkat tu maksudnya die buat kerja. raamai yg kantol .budak bijak :)

    BalasPadam
  2. kite ni cume pndai ckap...
    ko pon same..msing2 ade pndpat..
    kate gov salah, pmbngkang btol..then bile pmbangkang merintah, kite ckp plak dorg salah and gov btol...adoi...makin byk kes kantoi, maknenye kerje dorang jalan la..jangan burok2 kan sape2,itu yang penting tak kire sape btol atau salah :-)

    BalasPadam
  3. Salam.... Jika tidak keberatan, mohon linkkan laman http"//bebaskanmalaysia.blogspot.com

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...