Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 20 November 2015

Besan Ku Gangster - Maira, Besan Najib Pesan 12 Beg Hermes Bernilai 400K Tapi Taknak Bayar & Ugut Ahli Perniagaan.


Memetik sumber laporan The New York Post ;

Seorang wanita Kazakhstan yang menjadi tajuk utama kerana berebut harta dengan bekas suaminya untuk mendapatkan hak ke atas sebuah plaza appartment yang bernilai US $20 juta, kini sekali lagi menjadi sensasi berikutan tindakannya mengambil sedozen beg tangan berjenama Hermès yang dianggarkan bernilai US $400,000 tanpa membayarnya

Maira Nazarbayeva - yang pernah berkahwin dengan hartawan Bolat Nazarbayev, abang kepada presiden Kazakhstan - memesan beg-beg tersebut daripada daerah perniagaan Samilor pada tahun 2014 dan 2015, namun dia tidak pernah membayar harga bagi beg-beg berkenaan, mengikut notis tuntutan saman dari mahkamah persekutuan Manhattan.

Apabila Presiden Samilor, Bella Belkin memberikan amaran kepada Maira bahawa pihaknya akan mengambil tindakan undang-undang, Maira Nazarbayeva kemudiannya mengugut untuk mencederakan Belkin dan ahli keluarganya.

"Anda kenal anak saya! Dia adalah menantu kepada Perdana Menteri Malaysia! 


Nazarbayeva didakwa mengugut ahli perniagaan tersebut. 

"Saya akan mencederakan anda dan keluarga anda jika anda teruskan niat untuk menyaman saya!"

Walaubagaimanapun, peguam yang mewakili Maira Nazarbayeva tidak memberikan apa-apa respon berhubung kenyataan tersebut selepas dihubungi oleh The New York untuk penjelasan selanjutnya.

Rujukan : http://nypost.com/2015/11/19/kazakh-presidents-ex-sister-in-law-didnt-pay-for-400k-in-hermes-bags-suit/
Jilake kau Maira. Bapak gila samseng. Sudah la kaya raya nak mampos. Bayar je la 400,000 ribu tu. Duit kau kan melambak-lambak. Ada ka patut amek barang orang tapi taknak bayar. Kalau takde duit buat apa order? Main petik je nama Najib. Mentang-mentang la besan dia.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...