Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 18 November 2015

YAPEIM Anjur Kursus Kahwin Di Luar Negara Untuk Bendung Gejala LGBT.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH


Kedua-dua kursus perkahwinan yang dianjurkan di Paris oleh Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) adalah sebahagian daripada aktiviti organisasi kebajikan persekutuan untuk membasmi penularan gejala budaya lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) di Malaysia, kata seorang timbalan menteri kepada Parlimen malam tadi.

Senator Datuk Asyraf Wajdi Dusuki berkata, kursus perkahwinan - yang kononnya kos penganjurannya mencecah RM290,000 - adalah sebahagian dari pelbagai usaha yang dilakukan oleh Kerajaan Persekutuan untuk menangani kritikan berterusan terhadap kerajaan yang kononnya tidak peka dalam menangani penyebaran budaya LGBT.

"Sejak beberapa tahun kebelakangan ini terdapat banyak kritikan yang mendakwa bahawa tiada apa yang dilakukan bagi menangani isu-isu seperti budaya LGBT, sampai ke satu tahap kita melihat ada pelajar-pelajar kita di UK memuatkan (upload) gambar lelaki mencium satu sama lain di bibir," katanya memberitahu Dewan Rakyat.

"Kami telah ditanya apa yang kerajaan lakukan mengenai LGBT ... ini adalah salah satu daripada pelbagai aktiviti yang telah kita dianjurkan bagi menangani isu tersebut," kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang berlatar belakang dalam bidang kewangan Islam ketika menggulung perkara yang dibangkitkan semasa perbahasan Bajet 2016, memetik sumber Malaymail online versi English.

LGBT kat Malaysia neh lagi melambak nak dibandingkan dengan LGBT pelajar2 kita kat luar negara. Dari segi jumlah kalau nak diikutkan. Punya tiap2 bulan ada je pelbagai organisasi menganjurkan kursus kahwin, apa tak hel. LGBT TETAP WUJUD juga. Apa hal pula nak anjur kursus kahwin untuk bendung LGBT? Macam tak kena je cara nak selesai masalah tu.

Nak sambung gelak lagi.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...