Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 3 Ogos 2014

Tuduh PAS Mahu Bersatu Dengan UMNO - Saifuddin Nasution Pula Kena Serang Kaw2 Di FB!

Tak cermat.

Jaga sikit la ahti kawan2 PAS korang tue. Korang kan partisan punya geng. Satu lagi. Kenyataan PKR demi tak lari langsung dari hujah UG. Dari dulu lagi aku perhatikan patern dorang. Cubaan mengaitkan semua hal dengan UG seolah2 nak paksa rakyat untuk berfikir sepertimana yang dorang fikir. Dan jika semua perkara terkait dengan UG penyudahnya orang takan sokong pendirian PAS. Sebab orang memang menyampah kat UMNO.

Ini propaganda mereka.

Mengaku sudah la.

Kita lebih jelas dengan apa yang kita buat selama ini kan? Ke, nak tunggu dikantoikan dengan bukti? Bukan semua orang dalam korang reti simpan rahsia kot. Apa yang dibincangkan dalam mesyuarat lepas 5 minit pun bocor. Apa bendanya tue?

KAH KAH KAH

Komen Sai ;


Apa neh bang.

TGNA takan membiarkan penyatuan PAS dan UMNO. TGNA juga menyokong kepimpinan Khalid sehingga terbukti sebaliknya. Adakah TGNA juga UG? Berpada2 la menzahirkan tuduhan tue bang. Benda tak wujud jangan pandai2 buat citer.

Jika PKR mahu mempertahankan tindakan mereka mengantikan Khalid, terserah. 

Tapi jangan selitkan dengan elemen tuduh menuduh, fitnah menfitnah dan menulis perkara2 yang tak wujud dan berlaku. Tak baik untuk imej korang. Menghancurkan kredibliti masing2 aje.

Tengokla. Anwar as PM pun ada 1 LIKE aje. Mungkin la. Sebab nak counter attack apa yang aku tulis disini, maka komen tue akan menzahirkan banyak LIKE. Senang aje nak tengok permainan depa.

HA HA HA


Mengata orang memang sedap. Mengata parti kawan pun sedap juga. Tapi lupa cermin parti sendiri. Semua pun bersalah. PAS dengan salahnya. DAP ada salahnya. PKR tak pernah salah. Itu la yang pimpinan2 ini zahirkan. Terpakai untuk BN dan PR. Sama saja. Semua yang tak setuju dengan mereka, semua yang tak sekufu dengan mereka, semua yang berbeza dengan mereka adalah mereka2 yang bersalah. Jahat. Tak betul. Khianat. Teruk. UG. Atau apa sahaja label dilemparkan. Bagi memuaskan pemikiran mereka. Bagi mengelirukan pengikut2 mereka.





Dari awal lagi. Ianya bukan mengenai mempertahankan Khalid.

Ia adalah berkenaan proses penukaran MB yang sangat tidak teratur. Kucar kacir. Hancur. Teruk. Mencipta permusuhan. Membina perpecahan. Kenapa tidak diuruskan ikut cara yang betul. Ikut proses. Ikut lunas undang2. Kenapa perlu mencipta propaganda. Kenapa perlu diselit dengan elemen fitnah. Kenapa perlu mencari gaduh. Kenapa sesama pimpinan PR yang berbeza parti perlu bergaduh sesama sendiri sehingga mengelirukan penyokong2 mereka? 

Nampak tak?

Dari awal lagi. Ia bukan mengenai pertahankan Khalid. Kami.. hanya HIGHLIGHTKAN sikap korang tunjukkan. Menterjemahkan kelakuan korang dalam bentuk penulisan tak menjadikan kami penyokong Khalid Ibrahim. Kami hanya zahirkan kelemahan kamu dalam bentuk penulisan untuk kamu muhasabah diri.

Faham tak?

Heh..

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...