Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 7 Ogos 2014

Minta Maaf Atau Saman - Guan Eng Kepada Nasruddin Tantawi.

Ini semua gara2 kenyataan Nasruddin yang menuduh LGE mengamalkan sikap tidak telus dalam pengagihan kontrak pembinaan terowong. Actually. Isu yang sebenarnya ialah kos. Dan juga alam sekitar. Isu2 yang rakyat balon. Juga babitkan tempoh konsesi pembinaan dan impaknya ke atas rakyat. Mereka bimbang jika dikenakan bayaran untuk mengaksesnya kelak. Ini yang aku selalu nampak geng2 berbangsa cina update di wall fb. Untuk rekod, orang2 cina yang selalu lawan LGE dalam isu pembinaan terowong. Bahkan orang2 PR juga. Piaw DAP pun ada. Bukan orang2 PAS pun. Haha. Dan sama sekali tiada kaitan dengan pengagihan kontrak kerja. Bukan isu tender. Olahan Nasruddin tue lari dari tajuk utama. Dan sekarang LGE sudah bengang.

Apa yang Nasruddin sebut? Baca sini.

Apa pula respon LGE?

Rujuk bawah.

Sedutan je pun.

 
Dan diakhiri dengan sindiran tajam.
Katanya, jika Nasruddin merupakan umat Islam yang baik, dan tidak hipokrit, beliau sudah tentu akan menarik balik dakwaan yanng dibuatnya - LIM GUAN ENG.

Korang tengok ek.

Sesama PR sendiri tak well-explained or diberikan apa2 briefing untuk memahami satu2 projek, tender, isu yang berlegar2 di kalangan mereka. Itu sesama pimpinan tue. Nak harapkan rakyat faham? Penyokong2 mereka faham? Tak la kan. Kalau ko tak rajin p godek info. Buat survey. Tanya sana sini. Google sampai mampos kena tipu. Ye tak?

Sudah sampai masanya untuk PR setup satu pergerakkan. Yela. Kalau BN boleh buat FRIENDS of BN pe kata PR pula buat FRIENDS of PR. Sudah2 la bertekak. Isu MB isu juga. Tapi sekarang korang dah kehilangan penguasaan di media sosial dan blog. Sedar ke tak sedar neh? Kot2 dah kalah semua negeri baru nak sedar tak guna juga.

Masa tue menyesal la kau sampai mampos.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...