Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 22 Februari 2014

Terkini - Mazlan Aliman Dilarang Memasuki Sarawak..

Terkini....ditahan Imigresen.
Saya di tahan oleh Pihak Imigresen setibanya di Airport Sibu jam 11.25 pagi ini. Alasan, arahan Pejabat Ketua Menteri Sarawak.
Saya tidak dikehendaki oleh Kerajaan Sarawak, kata pegawai Imigresen.
Saya yakin ia ada kaitan dengan Himpunan Tanah Sarawak yang dirasmikan, Presiden PAS di Beting Maro esok.

Lawaknya dorang neh. Sabah dan Sarawak tak habis2 fobia dan mengarut tak tentu pasal. Sikit2 halang pemimpin2 PR dan aktivis2 pro PR untuk memasuki SARAWAK dan SABAH atas alasan2 yang mengarut lagi dangkal. Yang terbaru Mazlan Aliman pula terperangkap dengan propaganda dorang.

Aik,
Datang nak menyertai DEMO pun tak boleh? Awat takut sangat neh weh Taib Mahmud? Lue dah nak jadi TYT pun rasa cuak lagi ka? Lue kan di anggap tuhan kat Sarawak tue. Lue nak takut apa?

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH

Aku rasa la kan, rasa aje la, sentimen anti BN dah semakin besar di Sarawak tue. Mungkin la tak sebesar dan sekuat di semenanjung, tetapi sentimen itu dah ada dan semakin melebar. Itu yang dorang cuak semacam tue. Ingat, kita hanya perlu pastikan orang2 SABAH DAN SARAWAK tolak BN secara total. Bila orang2 SABAH dan SARAWAK tolak BN sama seperti kita, maka BN boleh cakap BABAI to pentadbiran negara. You can get lost BN. Berambos jauh2. Itu la pasal dorang tengah risau tue. PADAN MUKA DORANG.

KAH KAH KAH

Rujukan :  sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...