Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 20 Februari 2014

Teresa Kok Di Hentam Kerana Bersandiwara Isu Cat Merah Dan Bangkai Ayam..

Itulah yang tersebar sekarang neh. Yang menyebarkan tue pula bukan dari kalangan orang2 UMNO aje. Bahkan dari kalangan geng2 PR tak kira bangsa pun rasa syak semacam. Kata mereka, pagar tue berkunci. Orang simbah cat, tapi pagar tue haram terjejas. Takde langsung percikan cat. Kot ye pun orang masukkan tangan dan simbah cat sekalipun ia masih tak menjelaskan kerasionalan kenapa takde kesan tin ke plastik ke yang menunjukkan perbuatan tersebut? 

Faham tak?

Begini.

Seseorang letak cat merah dalam plastik. Kemudian masukkan tangan dalam celah2 pagar. Kemudian baling tinggi2. So cat tue mungkin terpercik dan mengalir secara perlahan2 sampai ke tangga bawah. Mesti ada bukti plastik yang pernah di isi cat. Kalau ada orang tarik guna kayu, mesti ada kesan tarik.

Seseorang masukkan tangan dalam pagar yang mana lubang pagar tue mampu membuat satu tin cat bersize kecil. Kemudian dia pun simbah cat dengan ahti2. Simbah punya simbah punya simbah, kenapa takde setitik pun kesan cat pada pagar? Adakah kesan2 tersebut telah dihilangkan/dilapkan? 

Apa yang dorang terasa sekarang neh ialah ;

1. Ini ialah kerja orang dalam. 

2. Geng2 Teresa sendiri yang buat tapi Teresa tak sedar.

3. So daripada Teresa sibuk salahkan UMNO dan BN lebih baik dia periksa siapa pengkhianat yang berlegar2 di sekitar dia.

4. Aku rasa takde kemungkinan ini Teresa Kok yang buat. Kalau kita perhatikan dari PC dia mengenai hal neh, jelas dia kelihatan tertekan sebab sepanjang minggu lepas teruk dia di ancam. 

Boleh jadi juga.

Teresa Kok patut mula memerhatikan siapakah calon2 yang dia rasa berkemungkinan besar telah melakukan pengkhianatan besar terhadapnya. 

Lihat gambar2 yang tersebar di laman2 sosial ketika ini ;



Lihat gambar kat bawah neh. Gambar yang kat bawah neh lagi menyakinkan..


Sampai kat luar2 pagar ada cat. Tapi kat pagar tue langsung takde cat. Aku rasa Teresa Kok patut secara seriyus memikirkan dalang yang mengenakan dia mungkin orang dalam. Orang2 sendiri pun bukan semua nya boleh percaya. Korang tengok aje la si Saiful Bukhari tue sudah sebagai contoh. Ikut Anwar sana sini. Kerja dengan PKR. Alih2 dia yang jadi agent kata Anwar meliwat. So fikir2kan la ek.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...