Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 20 Februari 2014

Angkara Fitnah Anwar, Page PRO BN Kena Bantai Kaw2..

Aku nak cakap sikit. Mungkin di kalangan kawan2 (geng2 umno) korang takde yang sudi nak berterus terang, nasihat menasihat dan sebagainya. Berbeza pula keadaan nya di kalangan kami. Memang salah sikit sah2 kena bantai atas bawah. 

Nampak macam negatif tetapi sebenarnya tak la negatif mana kalau kita berlapang dada dengan setiap teguran yang datang. Kalau kita betul2 sudi bersikap terbuka teguran itu kita boleh anggap sebagai nasihat yang berguna dan juga sebab salah satu cara untuk muhasabah diri sebenarnya. Seperti yang kita sedia maklum, kita tak maksum. Jangan risau kalau kita tak perfect dan berbuat salah. Sebaliknya risau la kalau kita rasa diri kita neh perfect sangat dan takde salah. Itu tanda2 kita sedang berasa riak dan meninggi diri. Bahaya tue.

Berbalik kepada cerita asal.

1. Tadi ASSU page bangang pro BN melakukan fitnah yang amat teruk terhadap DSAI.

2. Ada ka patut dok kata Anwar tak iktirafkan 3 khalifah agung yang lain (nak kata Anwar syiah le tue).

3. Yang komen2 pun tak kurang bangangnya.

4. Bila orang minta bukti boleh pula balas jawapan bangang kat orang2 sendiri.

 
5. Salah satu page yang terperangkap dengan fitnah ASSU. Adik beradik depa gak.


6. Ketika ini admin page tersebut dan penjilat tegar admin BN tengah KRIK KRIK KRIK sebab tak mampu nak bidas hujah akibat kena bantai beramai2. Dah mampos ke apa sekor2? Just tanya.

Rujuk sini ==> https://www.facebook.com/photo.php?v=755268607819144

Aku nasihatkan. Ikhlas. Taktik korang macam neh takan berkesan kalau ia semata2 nak raih kepercayaan rakyat agar membenci ANWAR. Nak kata ANWAR tue perfect memang tak la. Tapi cara korang membidas ANWAR tue membuatkan ANWAR terlihat perfect dan hebat. Langsung takde hujah2 yang berkredibliti untuk lawan point2 ANWAR. Balik2 fitnah. Balik2 fitnah. Fikirlah. Orang yang benci ANWAR pun lama2 dah tak larat nak benci. Pasal apa? Pasal lama kelamaan akhirnya dia akan sedar juga. Ini semua point2 fitnah mengarut lagi bangang. Bodoh la kalau aku masih percayakan benda2 begini lagi. Nak bidas ANWAR ke PR ke PKR ke gunakan isu2 yang matang dan cerdik sikit. Kalau dicari satu persatu, difikir betul2 gunakan akal yang waras serta dengan ahti yang ikhlas mesti jumpa punyala. 

Bayangkan. Penyokong2 PR balon BN gunakan fakta. Penyokong2 BN balon PR gunakan fakta. FAKTA VS FAKTA = hasilkan HUJAH. HUJAH hasilkan manfaat yang BAGUS untuk rakyat. Ini satu pertandingan politik yang sihat kerana masing2 berlumba ke arah kebaikan. Masing2 berlumba nak bagi idea yang baik untuk rakyat, idea2 yang memajukan rakyat, idea2 yang menguntungkan rakyat. Korang yang sokong2 BN neh tak sedar2 lagi ke? Sampai bila nak letak kepala kat bawah dan biarkan menteri2 BODOH kita pijak kepala2 korang tue? Sampai korang semua MAMPOS? Asyik lawan guna fitnah dan propaganda murahan aje. Macam takde maruah aku tengok. MACAM TAKDE MARUAH TAHU TAK?

Dengar video tue betul2. Anwar tak salah sebut. Korang penyokong2 BN yang salah dengar. Dia sebut dengan jelas fourth caliph. Ataupun khalifah yang keempat. Video penuhnya disini ==> http://tv.selangorku.com/43644/dialog-anak-muda-selangor-anwar-diaju-soalan-panas-bahagian-1-3/

Fahamkan.

Ada banyak gak benda yang aku TAK setuju dengan DSAI dan PR. Banyak sangat kalau nak kira ikut jari memang tak terkira la kan. Tapi kan, kalau nak dibandingkan sikap DSAI dengan sikap NAJIB dan pemimpin2 BN teruk lagi sikap NAJIB. Nak tahu pasal apa? Sekurang2nya ANWAR kita neh reti juga nak dengar kritikan, reti juga nak faham kritikan, reti juga nak berjumpa dengan pengkritik2 dia, reti juga nak berhadapan depan2, reti juga nak berbahas dan berdebat dan bercakap depan2. Najib? PEMIMPIN2 BN? HEYYY PERGI MAMPOSLAH. Usah kata berdepan2, chat kat laman sosial pun kena tapis2. Ini pemimpin2 yang korang agungkan sangat? MEMANG BANGANG LA KAN. Sorry, ai terterus terang plak.

Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...