Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 19 Februari 2014

Cat Merah, Bangkai Ayam Dilemparkan Ke Pejabat Teresa Kok..

Memang bangang la orang yang buat macam neh. Siyes aku cakap bangang. Fikir punya fikir punya fikir pun aku tak dapat perkara seperti ini boleh dikaitkan dengan perjuangan agama. Kalau perjuangan Abu Jahal aku nampak la kaitan nya. Mengherdik, menfitnah, membaling najis dan sebagai. Sebijik macam orang2 yang melawan Islam ketika Islam mula2 berkembang kat dunia neh. 

Lihat gambar yang dikongsikan oleh Teresa Kok di wall facebooknya tadi ;


Kita tahu puak2 sebelah sana memang gemar bermain cat berwarna merah. Dan kita juga tahu baru2 neh NGO Islam la sangat yang juga friendly dengan BN bermain sembelih2 ayam. Dua clue yang membabitkan puak sana kita dapat kaitkan kat sini.

Ayam + cat merah.

Ayam tue dah sembelih ke belum?

Hehe..

Ayam tue dari ko buang2, lempar2 depan pejabat orang, masak buat sup ka goreng ka pun sedap. Lepas tue makan ramai2.  Jamu kawan2. Kenyang dapat, pahala dapat. Aku takmo la tuduh2 mana2 pihak yang terlibat. Tapi kalau ada yang terasa nasib le. Dah memang puak2 korang juga suka buat kerja2 bangang macam neh. Sekarang lue tanggung la sendiri persepsi masyarakat pasal perjuangan dan parti lue sendiri. Sendiri yang tempah kan?

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...