Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 18 Februari 2014

Hot : DAP Bercadang Hapuskan Khutbah Jumaat Di Pulau Pinang..

Ini dibuat bagi mengelakkan imam menggunakan khutbah tersebut untuk mengutuk dan menyindir pihak kerajaan negeri. Khutbah2 jumaat tersebut kadangkala bersifat racist walaupun Islam itu sendiri menolak racist dalam ajarannya.

Disamping itu, teks khutbah jumaat di Penang juga menyerapkan propaganda anti ;

1. Orang bukan Islam

2. Anti orang yang bukan berbangsa melayu

3. Anti orang2 yang tidak menyokong BN

Menyerapkan semangat racist, anti-meraikan kepelbagaian agama dan kaum. Maka LGE dan DAP serta Pakatan Rakyat berpendapat marila kita haramkan saja khutbah jumaat di Penang itu.


t

HAPUS             HAPUS

  HAPUS     HAPUS                 HAPUS

HAPUS

KHUTBAH JUMAAT AKAN DIHAPUSKAN DI PULAU PINANG SECARA TOTAL!

Aku juga difahamkan bahawa jika Pakatan Rakyat memerintah negara neh, khutbah jumaat juga akan dihapuskan secara total. Ini bermaksud no more khutbah jumaat. Dan yang lebih menariknya, mereka juga dalam rangka untuk memasukkan hapuskan solat jumaat dalam manisfesto pakatan rakyat bagi pru ke 14 kelak. Negeri yang mula2 akan haramkan solat jumaat adalah Kelantan, kemudian nya di Selangor dan seterusnya Penang sebelum diperluaskan ke seluruh negara andai PR memerintah kelak.

Oke tak? 

Pelik aku. Bila aku tulis benda yang betul kemain susah nak orang percaya apa yang aku tulis walaupun ia fakta. Kering anak tekak aku dok ulang2 benda yang sama. Kering kulit jari aku dok taip perkara yang ulang2. Tapi bila orang lain sebarkan fitnah...fuhhh kemain lagi laju orang share, like dan percaya. 

Semudah ABC penyokong2 Barisan Nasional mempercayai apa yang tersebar di blog tanpa menggunakan akal yang waras untuk menilai bukan? Takde masa nak check dan amek tahu fakta, apa yang penting asalkan ia tersebar di blog sudah tentu la ia benar selagi mana ia bermaksud melawan Pakatan Rakyat bukan? Apa yang tertera di atas blog adalah lebih penting dari kebenaran itu sendiri. Nah, aku dah tulis ayat cantik2 dah di atas. Bukan khutbah jumaat aje dengan solat2 jumaat sekali PR nak hapuskan. Nanti aku tokok tambah lagi. Nak cakap apa? Islam dihapuskan? Umat melayu akan direjam semua sekali sampai pupus? Cakap aje apa2 yang korang nak aku masukkan. Fitnah dan tuduhan rambang neh tak memerlukan akal fikiran yang kritis. Cukup sekadar kita tahu menfitnah maka jadila fitnah. Nak amek neh penyokong2 BN. Pergi sebarkan kat satu dunia sekali. DAP nak hapuskan SEMUA SEKALI YANG ADA KAITAN DENGAN ISLAM.

Oke?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH



Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...