Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 17 Januari 2014

Anak Rosmah Buat Filem Lucah Terlampau Rupanya..

326 juta.

326 juta ini duit sapa?

Rakyat Malaysia masih tertanya2 dan terfikir2. Dari mana wang RM326juta diperolehi. Kenapa SH padam laporan berita yang mengaitkan Rosmah Mansur dengan RM326juta.. tak sempat nak fikir2, godek2, siasat2 kesahihan laporan berita tersebut kini kita dikejutkan sekali lagi dengan filem anak Rosmah rupanya filem yang memaparkan beberapa aksi kelucahan terlampau dalam filemnya.

Cehhhhhhh

Duit banyak.

Orang kaya.

Terkenal sana sini.

Nak jual filem pun kena paparkan adegan lucah rupanya. Patutlah meletup der..

KAH KAH KAH

Rujuk ;


Diterbitkan oleh ==> http://www.dailymail.co.uk/news/article-2539856/The-Wolf-Wall-Street-censored-Dubai-quarter-leaving-audiences-baffled.html

Portal luar negara. Bukan portal dari Malaysia beb. Base dari UK sana. Ini sapa2 nak salahkan pembangkang gak memang kena tiaw la jawabnya.

Apa itu F-BOMBS?

Ini the very first time la aku dengar frasa tersebut. So aku google untuk fahamkan isu. Rupa2nya F-BOMBS merujuk kepada perkataan F***.

Klik sini. 

Untuk definition yang lebih tepat.

Ini bermaksud penulisan di atas menyebut dalam filem tersebut dilaporkan sekurang2nya ada 500 perkataan F-bombs yang disebut berulang2kali dalam filem tersebut. Dan semua perkataan tersebut telah disekat dari kedengaran di telinga2 penonton.

Durasi filem tersebut 180 minit. Suku dipotong = 45 minit. Ini bermaksud durasi filem tersebut dipendekkan kepada 135 minit aje. Ini menyebabkan adanya di antara penonton2 filem tersebut rasa frust yang amat disebabkan pemotongan beberapa adegan filem itu yang disifatkan menganggu jalan cerita asal filem tersebut.

Haha.

Korang frust sebab tak dapat tengok adegan seks terlampau ka apa neh? BTW, filem neh akan masuk Malaysia bila? Akan ada potongan ke? Filem melayu pun berbaur lucah juga sekarang neh kan..

KAH KAH KAH

Apa pun, filem tersebut masih di anggap filem yang bagus bagi orang2 barat. Korang baca la komen2 di laman blog yang aku pastekan linknya di atas. Kalau rasa mudah panas ahti jangan baca. Terutamanya untuk orang2 Islam. Siyes, aku tak galakkan. Aku sangat sangat sangat tak galakkan oke.

Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...