Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 26 April 2013

Video TGNA Cetuskan Huru Hara Tersebar [Video Inside]

Polis, p la tangkap.

Mohon Najib dan BN kutuk TGNA kaw2 kat berita malam neh. Oke tak?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Berapa ramai agaknya jemaah yang korang nak pecat? Dengar citer majoriti yang solat disitu ialah kakitangan kerajaan. Bayangkan, 

KAKITANGAN KERAJAAN.

Hehe.

Tue la. Dok sekat2 orang tue dari jadi imam la dok sekat2 orang tue dari bagi ceramah la, dok sekat2 orang tue bagi tazkirah dalam masjid la.. padahal orang tue ada ilmu. Ada sijil yang mengiktirafkan ilmu dia. Awak ada apa? Awak takde apa2 sijil dan ijazah dalam bidang agama pun. Awak bahasa arab pun tak reti baca. Tak sedar diri itu bukan kelebihan awak. Tapi dok kutuk2 ilmu orang tue.

Neh video khas untuk tontonan Najib dan BN seisi ahli dan penyokong. 

Fahami bahawa ;

1. Mempolitikkan masjid maksud dia menghalang mana2 musuh politik kita dari menunaikan solat dan menjadi imam di masjid2 yang mana negeri2 dia, kita kuasai.

2. Mengutuk dan menfitnah musuh politik kita tanpa henti, tanpa berikan dia ruang dan peluang untuk memberikan penjelasan di atas ruang/platform yang adil/sama rata.

3. Memecat serta merta semua pihak yang berhubung dengan mana2 musuh politik kita atas alasan perbezaan idelogi politik, bukan kerana dia melakukan apa2 kesalahan.

Fuhh..

Sia2 je sekatan dan larangan dibuat ke atas TGNA. Juga sia2 je BN taburkan fitnah ke atas batang tubuh ulama TGNA.. rupa2nya tak berkesan langsung. Hapa pun tak boleh. 

KAH KAH KAH 

 

Kredit : https://www.facebook.com/photo.php?v=10201224434752655

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...