Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 12 April 2013

Polis Nafi Dua AMK Ditahan Berhubung Isu Video Mustafa Ali

Booooooo

Sapa buat citer? Lue dah kantoi beb. Padan muka. Polis dah kantoikan bloggers umno. Dasar pemfitnah. Jenuh aku cakap AMK tak terlibat. Yang terlibat tu geng2 sebelah sana. Taknak percaya. Provoke2 plak. Yang tak tahan tu ada je penyokong pr yang bodoh nak mampos pergi percaya.

Tak faham terma dia?

Nak ragu2 boleh. Tapi konsep yang ko kena faham ialah semua dari umno fitnah sehingga terbukti sebaliknya.

Nak mempersoalkan tak salah. Tapi bukan nya dengan cara ko mempercayai seolah2 apa yang disebarkan itu benar sebab belum terbukti. Kalau dah terbukti tu takpe. Ada hujah sokongan ke. Ini satu statement bodoh yang dipetik untuk melaga2kan sesama penyokong pr. Tu pun nak percaya. Bodoh nak mampos. Buat malu je kat non partisan.

Mohon rakan2 yang sedang online cepat kumpulkan bukti blog2 umno yang sebarkan fitnah ke atas AMK dan PDRM. Cepat geng. Kat fb blog dan twitter. Aku tak online guna laptop. Payah sikit. Harapkan korang je la. Jom terbalikkan fitnah dorang.

Ini statement polis ;

Di KUALA TERENGGANU, polis Terengganu menafikan dua individu yang didakwa anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK) ditahan berhubung penyebaran DVD lucah yang dipercayai membabitkan seorang pemimpin kanan parti pembangkang.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri ACP K.Manoharan berkata sehingga kini masih belum ada tangkapan dibuat berhubung kes itu dan siasatan lanjut masih dijalankan.

Katanya dakwaan yang dikeluarkan oleh individu yang tidak bertanggungjawab itu adalah tidak benar dan sehingga kini pihaknya masih mengesan individu yang terlibat dalam pengedaran DVD terbabit.

"Ya kami mengesahkan telah merampas 16 keping DVD yang kononnya dikatanya mirip seorang pemimpin kanan parti pembangkang di Besut semalam.

"Pihak kami masih menjalankan sisatan berhubung penyebaran video berkenaan di Besut dan sehingga kini kami belum menahan mana-mana individu bagi membantu siasatan," katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Manoharan turut memberi amaran keras kepada individu yang menyebarkan khabar angin agar segera menghentikannya. -  BERNAMA

Sumber : Wall pdrm

https://m.facebook.com/PolisDirajaMalaysia/posts/588416057835372

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...