Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 7 April 2013

Muhyiddin Yasin : PAS PARTI AJARAN SESAT ! [Video Inside]


Semua neh pasal salah faham je. TPM salah faham. Salah faham tue pula memang sendiri cari. Bukan orang api2kan ke hasut ke apa ke takde. Sendiri yang salah.

Kita amek contoh la. Pekerja Muhyiddin datang ke dia.. bagitau.. ehh tuan2 si TGNA cakap orang umno solat tak dapat pahala tau. Sia2 je solat. Solat punya solat punya solat sekali pahala takde. Apa citer? Suka2 plak tuan guru cakap kita solat tak dapat pahala kan tuan.. kurang ajar betul la dia..

Dan si muhyiddin yasin neh pula.. tanpa bersikap meneliti dulu.. kaji ke siasat ke apa ke terus cop macam2 kat tuan guru dan pas.

Tue yang dok label2 pas parti ajaran sesat.

Hadoi.

Sebab tue aku cakap dia la pesalah utama. Suka percaya melulu. Agaknya kalau tengok bukti pun still nak tuduh2. Still nak cakap merepek. 

Kalau nak amek kira.. tgna cakap orang umno bersolat takde pahala = pas parti ajaran islam = bukan sama konsep ka? 

Sama je. Kalau MY sakit ahti patutnya dibalas dengan cermat. Tue kalau benda betul. Tapi dah terang2 ia tidak menjelaskan apa yang disampaikan oleh tuan guru.

Yang tuan guru maksudkan orang2 yang tolak islam solat takde pahala.. bagi tuan guru orang2 umno generalnya tolak islam..

Ini pendapat dia la. 

Aku takde pendapat seperti di atas. Aku nak setuju pun susah. Taknak setuju pun susah. Sebab terlalu general. Topik2 gini aku serahkan pada yang layak la. Apa pun tv3 dan sebagainya harus siarkan ucapan penuh TGNA. Bukan hanya orang UMNO.. bahkan orang2 PAS pun tuan guru ada ulas. Amek positif sket pendapat tuan guru tue.. tgna sedang sampaikan sesuatu yang tersirat. Takan nak terang dari A sampai ke Z pula..

Kalau nak dengar penerangan lanjut terai la pergi tanya tuan guru sendiri..

Tuan guru sebut jelas dah.. asal tolak islam.. solat pun tak guna. Yelah ko solat2 tapi selepas solat ko tolak islam.. rogol orang dan etc2.. apa guna solat2 ko tue ? Untuk lakonan? Wayang ? Atau apa ?

Ini la yang aku nampak tuan guru cuba sampaikan. Tiada isu pada aku. Tapi lebih baik korang nilaikan sendiri dengan tonton sendiri. Apa2 pun kata2 MY memang keras, kasar dan tidak sewajarnya. Direct tuduh PAS sesat.. satu tuduhan yang berat.. apa layak ke ko nak cakap orang sesat? Ko siapa nak menyesatkan orang?  Jangan lah bagi hujah2 bodoh seperti ini lagi. 

MEMALUKAN la weh.. memalukan..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...