Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 8 April 2013

JAKIM Gila MEROYAN.

Ini je tajuk yang paling tepat untuk menzahirkan perangai JAKIM yang semakin menjadi2. Hoii dari ko memokak pasal politik je 24 jam baik ko pergi tengok2kan akhlak umat islam yang semakin tersasar tue.

Kalau tak sibuk intai orang beromen, sibuk citer bab politik. Kalau tak sibuk kutuk umat islam berniaga takde logo halal, sibuk kutuk pasal tak bersyukur.

Pui la si JAKIM neh. Pui.

Jakim sepatutnya cari jalan macam mana nak memudahkan setiap pasangan kekasih di malaysia berkahwin..

Patut buat iklan. Kempen2 kesedaran. Marilah kita kahwinkan anak kita, bukan jual anak. Hantaran biasa2 sudahla janji tak buat maksiat. Memudahkan kerja kahwin anak2 kita. Jangan risau dengan umpatan orang. Janji bukan buat maksiat. 

Menyedarkan orang ramai merupakan tanggungjawab JAKIM. Faham? Kalau ia bukan tanggungjawab JAKIM.. maka apa guna Nabi saw menekankan konsep DAKWAH kalau nak hidup, aku ikut suka aku, lue ikut suka lue. Apa2 jadi kat lue padan muka. HAHAHA. Ini ke cara umat islam sepatutnya berfikir? 

Hotel2 kecil, motel2 kecil, pasangan takde pangkat, harta, kekayaan, kedudukan bukan taraf vvip ko serbu, balon, kasi malu, pecah, kecoh dan redah.

Tapiii bila bab orang2 vvip.. pehhhhhhhhhhhhhhhh kemain lagi kaw kan?

Yang terbaru tue sapa tah pakai seksi gila babi sampai nampak tuttt.. hah Rebecca Nur Islam.. taknak plak tegur tarbiah didik.. artis2 harus menjaga aurat mereka. Taknak pula buat garis panduan, peraturan dan segala apa jadah la..

Bila bab politik laju jeee

DASAR SOHAI INI JAKIM.

MATLAMAT TAK SAMPAI SEPERTIMANA NAMA AGENSI.

Ini semua salah menteri. Kakitangan BAWAHAN macam biasa, saya yang menurut perintah. Orang kecik. BOSS2 BESAR bergabung berpakat goyang tutttt je dalam office dan muncul di depan tv buat kerja2 BODOH.

Penganut Muslim di seluruh negara hari ini diberi amaran untuk menjauhi pemimpin yang berjanji untuk mengembalikan “kuasa kepada rakyat” dan sebaliknya digesa untuk memilih mereka yang telah menepati janji dalam khutbah Jumaat, seiring kempen yang dibawa oleh Barisan Nasional (BN) Pilihan Raya 2013.

Khutbah tersebut yang disediakan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) menekankan ia adalah cubaan untuk memanipulasi perasaan dan sentimen dengan janji memulangkan kuasa kepada rakyat digunakan oleh musuh Islam untuk memusnahkan negara Islam. -TMI-

Nasihat aku kepada JAKIM. Cerminla diri ko tue sendiri. Ko tue bukan nya agensi membodek BN. Tugas ko bukan untuk menjaga kepentingan peribadi BN. Sila bertugas sepertimana nama agensi ko. Matlamat dan sasaran ko ialah berkaitan permasalahan umat islam. Jangan makan gaji buta la oi.

FAHAM TAK?

Pui punya JAKIM. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...