Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 8 April 2013

Najib Razak Memalukan Rakyat Malaysia..

Bayangkan..

Kalau la kita neh orang luar negara yang sedang mencari info dan input mengenai keadaan politik satu2 negara.. lets say contoh kat sini ialah kita nak cari info mengenai sosio politik di malaysia.

Kita nak buat kajian or penulisan keadaan politik di malaysia sempena pru ke 13. Kita letakkan main focus kita pada pembentangan manifesto antara wakil2 dari parti2 yang bertanding..

Search punya search, google punya google last2 yang kita dapat hanyalah pembentangan manifesto dari pakatan rakyat dan pembentangan umpat keji merepek hina melalut ke laut dari calon bn iaitu Najib Razak yang memegang mandat kerajaan sementara, perdana menteri malaysia..

Tidak kah ia memalukan kita?

Ooo rupanya malaysia di perintah oleh Najib Razak.

What's wrong with rakyat malaysia?

Kenapa mereka di perintah oleh seseorang seperti Najib? Adakah rakyat malaysia ini bodoh2 belaka?

Hish.. memang memalukan. Memalukan dapat bad impression dari orang luar disebabkan sikap Najib yang bebal itu..

Peluang yang ada tidak digunakan sebaik yang mungkin untuk menerangkan, memujuk, bercerita dan memahamkan kepada rakyat apa pelan perancangan manifesto BN untuk rakyat. Peluang yang ada tidak digunakan sebaik mungkin untuk menambat ahti rakyat dengan tidak mengutuk2 dan mencerca parti lawan.. sebaliknya hanya bercerita mengenai kebaikan dan kemampuan bn dalam mentadbir negara.. apa mereka punya future plan selepas diberikan mandat. Bukan sebelum. Sebelum itu cerita2 sebelum dan kita takmo tahu pasal dah tahu. Afterwards punya cerita yang kita mao tahu.

Sempena meraikan perangai dan sikap Najib yang memalukan itu aku hadiahkan dia satu video.. lihatlah bagaimana orang2 luar negara membentangkan manifesto mereka. Belajar sesuatu dari mereka.. nak bagi video manifesto PR kang ko tak rela.. almaklumla semua dari pakatan rakyat adalah jahat2 belaka. Takmo ko belajar dari mereka. Jadi ko belajar je la dari Presiden Kenya. Itupun kalau ko sedar la diri ko melakukan kesilapan.. kot2 nak ego tue tatau la aku nak cakap apa lagi..

KAH KAH KAH


   

Dan, lain2 video rujuk sini. 

Reti la malu wahai Najib Razak.. 

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...