Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 Disember 2012

Latheefa Koya Mengamok Besar. [Video Inside].

Kena marah siot. Yelah. Maybe dah penat bercakap cara baik kot sebelum neh. Dah terangkan berkali2 pun tak faham2 gak akhirnya tersemburla segala kemarahan dia. Amek kaw.

Sebelum tue Latheefa Koya dah berbincang dengan pihak berkaitan untuk diedarkan [disuruh mengisi] borang berkaitan permohonan IC. So maybe pegawai2 JPN sendiri terkeliru ataupun tidak tahu apa sebenarnya yang perlu dilakukan sehingga memberikan borang yang salah. 

Itu yang Latheefa Koya mengamok habis. Aku pun tak jelas sangat macam mana nak apply ic bagi yang takde ic. Yang aku tahu kena ada sijil beranak je. Mungkin kah mereka2 yang takde ic neh ialah mereka2 yang takde sijil beranak sehingga tak ter-rekod di JPN?

Kalau macam tue, bagaimana mereka p sekolah apa seme? Study, kerja dan sebagainya? Ini kes yang membabitkan warga india yang takde ic. 300,000 orang menurut PKR. Tetapi kata PM angka yang terlibat adalah sedikit je. Mana cecah 300,000 pun. 

So maknanya terbuktilah PKR up kan isu yang benar2 wujud. Bukan la rekaan. Yang di twitter penyokong2 umno kata ini neh rekaan dan propaganda pkr je apa citer? Tah hapa2.

Apa pun saksikanlah amukan Latheefa Koya kat bawah neh. Aku pun takut siot. Garang dowh.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...