Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 20 Julai 2012

Papa Gomo kena SOUND dengan Fathul Bari.

Akhirnya.



Salute kepada UFB sebab menyatakan kebenaran. 

Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekreteriat Ulama Muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya pada sidang media di Kompleks Karangkraf semalam menolak budaya fitnah yang dilakukan oleh blogger pro Umno, Papagomo.

Beliau yang menjelaskan pendirian tersebut ketika menjawab pertanyaan pemberita berhubung budaya fitnah yang dilakukan oleh blogger pro Umno itu yang sentiasa menjadi topik utama kepada media pro kerajaan dalam usaha meraih sokongan undi.

"Saya katakan secara prinsip tidak setuju dengan bentuk fitnah dan provokasi yang dilakukan.

"Sewajarnya kita perlu perbetulkan dan memperbaiki keadaan, perlu bekerjasama dalam mengurangkan budaya melontar persepsi tanpa fakta dan bukti," jelasnya selepas program debat anjuran Sinar Harian.

Tambahnya lagi, didikan perlu dilakukan dalam membuat analisa sebelum menjatuhkan hukum.

Papa gomo, ko rasa ko lebih bagus dari UFB ka? Ko rasa ko nak warning UFB balik ka? Sedar lah papa gomo penulisan fitnah ko bukan sahaja dibenci oleh orang2 pr, bahkan orang2 umno pun menyampah. Bahkan rakan2 bloggers umb pun menyampah dengan ko.

Sebab ko punya penulisan bersandarkan kepada ciri2 ;

1. fitnah

2. seks

3. lucah

Sedangkan tun faisal nak cuba dan sedang bawa imej berbeza. Dia taknak bloggers umno disalahanggap sebagai penyebar lucah dan porno tetapi nak buat macam mana, ko wujud dulu, bukan tun faisal wujud dulu, so disebabkan budaya yang ko sendiri jaja, akhirnya tak pasal2 seme bloggers umno seperti seolah2 kena ikut rentak ko. Kesian.. cam takde jati diri plak aku tengok bloggers umno yang lain. 

Opss silap. Sapa cakap takde? Ada.. blogger APA yang ditumbuk oleh papa gomo disebabkan papa gomo tak suka blogger APA = pro umno = menulis fakta. Betul tak? Kalau blogger APA = menulis fitnah + lucah + memuji papa gomo = baru lah papa gomo belai dia kan?

kah kah kah

Kesian. Hidup lah ko dengan sombong bodoh ko tue. Aku dah dengar banyak bloggers umno menyampah dengan ko. Sorry, depa bukan dengki ko dapat traffic tinggi or bayaran lumayan tapi depa menyampah ko asyik rosakkan reputasi umno dengan citer2 seks dan lucah ko tue. 

Tambahan seme citer2 tue fitnah sampaikan posting2 yang dikira ada juga manfaatnya dari bloggers umno yang lain tenggelam.  Tapi takpe. Sebenarnya kebodohan dan kejahatan ko adalah rahmat buat pr der. So aku maleh nak marah lebih2.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...