Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 17 Julai 2012

Ini pengakuan mangsa liwat DSAI.


Owhh..

Cilakak.. nya.

Nampaknya bloggers umno sedang troll penyokong2 pr. Mula2 aku rasa papa gomo saja nak burukkan2 dsai dengan sebarkan satu posting konon nya ada laporan polis dibuat oleh mahasiswa bahawanya dia diliwat oleh dsai. Tujuan nya mungkin nak paksa rakyat percaya bahawa dsai seorang peliwat. So dia sesaja reka fitnah.

Tapi dia tak sangka plak aku boleh up isu tersebut di blog sebab ada orang yang email mohon kepastian benar ataupun tidak posting tersebut. Then bila dia tengok tetiba2 cam pakatan rakyat bengkek jek dengan dia pasal tuduhan terbaru maka sesama bloggers umno buat troll. Maybe nak balas dendam isu rosmah mansur kot?

kah kah kah

Pi jahanam dengan korang punya troll !!!

Sapa pun tak makan der. Tapi aku risau juga kalau2 kot ada yang percaya dengan fitnah2 + troll2 dari korang. Apa pun polis dah sahkan bahawa tiada laporan polis dibuat oleh mana2 mahasiswa kekonon nya dsai meliwat dia. 

Baca bawah neh ;

Polis mengesahkan tidak menerima sebarang laporan daripada seorang mahasiswa, mendakwa dia telah diliwat oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, sebagaimana dilaporkan oleh sebuah blog semalam.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, setakat ini beliau tidak dimaklumkan berhubung dakwaan tersebut.


"Sepanjang pengetahuan saya, tiada laporan yang diterima berkaitan dakwaan ini," katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...