Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 14 Disember 2011

Video must watch - Orang PR suka buat kecoh.

 

Kecoh betul lah penyokong pakatan rakyat neh. Sengal. Kalau dah pemimpin PR bagi laluan tue makna nya pemimpin pr bagi chance lah pada ngo [atau umno] untuk meluahkan apa yang dia rasa. Tapi sikap2 penyokong PR neh memang tah hapa2.

Tak nampak meh mat sabu rileks je? Tak nampak meh chegu bard pun rileks jek? Yang korang kecoh sangat napa? Hahaha.. lawak. Inilah dia sikap2 penyokong yang buat orang menyampah dengan PR. Faham tak? Sikap korang buat orang menyampah. Benda takde isu pun. Orang nak bercakap dan pemimpin pr pun okey tapi apahal korang [penyokong2 pr] kecoh bagai?

Tengok dari gaya, pakcik tue cakap bebaik. Dia pun dah berusia. Kalau ye benci umno, jangan sampai hilang rasa hormat pada orang tua. Title video neh sepatutnya ialah penyokong pr suka buat kecoh, bukan nya orang umno yang buat kecoh. 

Hah ye.. nanti ada yang komen yang melalut masuk cakap bn buat lagi teruk.. penyokong umno buat lagi teruk.. kalau dah asyik banding kejahatan dengan benda yang lebih jahat lagi.. apa kata kita bandingkan aje diri kita dengan setan? At least ada sikit rasa rendah diri bahawa kita neh lebih baik dari syaitan, okey tak?

kah kah kah

Kalau aku ada disitu, aku rakam muka bebudak yang buat kecoh dan banding dengan beruk. Saja nak promote geng2 beruk versi manusia. Hah.. apa? Marah? Marah aku? Ada aku kesah. Heh.

Ameno : Beruk terlepas.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...