Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 15 Disember 2011

Pergi jahanam dengan islam, babai.


Pergi jahanam dengan islam !!!

Hidup melayu.

Logo pas berbabi. Ada gambar tuk guru.

Peh. 

Neh provokasi apa neh? Pergi jahanam dengan pas aku selalu dengar. Benda yang sama gak selalu dengar dan sebut [aku sendiri] pergi jahanam dengan umno. Tapi neh pergi jahanam dengan islam. Sapa pula yang buat poster provoke macam neh? 

Aku lihat benda neh kesemua pihak ada kepentingan dan kelebihan masing2. Baik datang dari bn or pr, masing2 dapat benefit dengan poster sedemikian. Sebab apa? Sebab masing2 akan dapat rasa simpati dari penyokong masing2 bahawa masing2 difitnah. Aku dapat tahu poster neh dari peguam ummi hafilda.

Aku tak faham pemahaman korang macam mana tapi kalau diperhatikan betul2 words pergi jahanam dengan islam tue ada dwi maksud. Bagi aku statement pergi jahanam dengan islam tue diletak untuk perli pas, konon nya pas tunduk pada dap. Dalam waktu yang sama, boleh jadi words pergi jahanam dengan islam betul2 maksudkan apa yang dituliskan. Entahlah. Susah nak cakap.

Tapi lebih bagus kalau polis siasat banner neh. Siyes nak sangat tengok tukang provokasi mana yang bingai buat banner bengap neh. Bagi aku neh seme benda yang buang duit. Dari buat banner, edarkan risalah berfakta lagi bagus.  Kata nak kempen cara sihat. Tapi biasalah, kalau pr edar risalah tiba2 ia jadi risalah fitnah padahal kita edar pasal fakta jek. Susah betul lah nak berkempen di malaysia neh. Apa pun tak boleh. Umno jek boleh. Membosankan.

Ameno : provokasi terlampau.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...