Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 15 Disember 2011

Pesta Joget 1Malaysia Melaka.

Wahhh..

Rupanya sekarang dah ada pesta joget 1malaysia yer? Best lah geng. Boleh larh berjoget sakan. Joget bukan joget biasa plak tue. Neh joget 1malaysia taw. Gempak siot.. 

kah kah kah

Joget 1malaysia neh akan diadakan di melaka anjuran kementerian pelancongan. Biasanya untuk mencari minat para pelancong agar berkunjung ataupun yang sedang berkunjung ke melaka. Idea neh langsung tak fresh. Idea2 macam neh dah lapok. Apa lah boleh diharapkan dari menteri lapok dan zeason? 

Sudah tentulah ide2 yang lapok dan zeason juga. Dulu pun ada joget juga. Cuma nama joget itu aje yang bertukar. Dulu joget nama lain sekarang nama joget ialah joget 1malaysia pula.

kah kah kah
 
Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan akan menganjurkan Pesta Joget 1Malaysia Melaka (PJ1M) pada 16 Disember ini.
Jabatan Kebudayaan Dan Kesenian Negara (JKKN) melalui satu kenyataan media memberitahu, pesta itu akan diadakan di  Dataran Dewan Tun Ali, Bukit Katil, Melaka.
“Acara melibatkan persembahan joget daripada 500 orang artis budaya, badan bukan kerajaan, kumpulan Tunas Budaya JKKN dan pelbagai persatuan pelbagai kaum.
“Orang ramai dijemput hadir pada pesta ini dan kemasukan adalah percuma,” kata kenyataan itu hari ini.

Bacaan penuh disini.

Ameno : Seme pun 1malaysia..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...