Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 18 Disember 2011

Tengok lelaki pakai spender free jek.. - Agenda menarik pelancong ke Melaka!

Peh. 



Lihat bawah neh sat ;

Ini ialah gambar orang yang selalu tayangkan muscle depa depan orang atas tujuan tertentu. Di melaka, di  bawah program pesta pantai melaka, anda dapat saksika ia secara live sebab ia diadakan di atas pantai, di tengah2 orang ramai yang lalu lalang dan yang paling best ia di bawah seliaan kerajaan negeri. Syabas. Well done. 

Kini mereka juga menyajikan kita hiburan seksa secara percuma. Bukan senang nak dapat kerajaan macam tue. Selalunya benda neh kena dibuat sorok2, belakang2. Tapi di melaka ia dibuat secara open, depan orang ramai yang majoritinya umat islam, depan budak2 yang tengok lelaki slumber pakai spender ketat. Semuanya di bawakan kepada anda oleh kerajaan negeri melaka pimpinan Ali Rustam.

Tidak kah anda patut belajar sesuatu dari neh? Ya.. belajar lah kawan2. Belajarlah bersyukur. Mari ramai2, kita tunjukkan rasa syukur dan terima kasih kita kepada bn melalui peti undi nanti ye..

kah kah kah

Enhh.. nanti dulu. Lupa nak bagitau. Orang2 yang menyertai Mr. Muscle Beach neh dipercayai islam yer.. di ulangi sekali lagi.. dipercayai islam yer.. berbanggalah wahai umat islam. Kini kita boleh melakukan maksiat dan dalam waktu yang sama mengslogankan selamatkanlah akidah umat islam sambil mendapat bonus dengan menyalahkan kafir, yahudi, freemason dan kristian di atas kerja2 jahat yang dilakukan oleh umat islam itu sendiri. Bukan itu bagus.. sangat? Heh.

kah kah kah

Sumber : sini

Ameno : Salahkan kafir, dap, kristian, freemason dan seme benda cepat.. ini kepakaran no 1 umat islam beb..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...