Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 22 Disember 2011

Khalid Ismath SMM adalah SYIAH dan SESAT?

Wahhh..

Kenapa dia neh tiba2 menjadi SYIAH? Boleh explain? Dengar khabarnya sudah ada tindakan yang akan diambil terhadap dia. Aduan dan siasatan sedang dijalankan. Lihat bawah neh ;




Hanya kerana dia mahasiswa yang bukan pro kerajaan tiba2 sahaja dia neh menjadi syiah, khawarij dan sesat? Semudah ABC melemparkan tuduhan kepada akidah seseorang itu? Itupun tidak disokong oleh bukti dan hujah yang konkrit. Andai sungguh dia neh sesat lagi menyesatkan, apasal tak lapor terus pada jabatan agama? Apa perlu menulis dan mendedahkan ia fb pula? Nak bikin panas or nak bikin fitnah?

Aku sering melihat pandangan2 yang sangat keras oleh Abu Numair neh. Kadang2 orang yang main + sokong bola pun boleh jadi sesat di mata dia. Owhhh.. main dan tonton bola buang masa yer? Kalau sokong bn dan umno dapat pahala pula ye? 

Hebat cara dia menganalisa satu2 perkara. Bukan seme orang mampu meniru cara dia menganalisa kes. Hanya orang2 yang terpilih jek. Orang2 yang mana hanya dia, bn dan umno je betul dan ada lesen boleh menghukum orang lain manakala yang lain seme adalah sesat sesesatnya dan jahat sejahatnya. Heh.

Kalau sungguh nak kata orang neh syiah, sesat dan bukan berakidah sunni, kemukakan bukti2 yang konkrit. Lagipun dah berapa lama dia jadi student? Apasal baru sekarang nak kata dia SESATTT hah?

Janganlah hanya kerana dia berucap di pentas pas, maka ko ada hak nak fitnah dia bagai. Tak suka pas, ko punya pasal. Tak suka khalid pun ko punya pasal. Tapi jangan disebabkan itu ko boleh suka2 nak tuduh orang bukan2. Apatah lagi nak buang dia dari U pula. Hormatilah kebebasan berpolitik di malaysia neh. Masing2 ada hak nak bercakap dan menyokong sapa pun. Hormati hak itu sudah lah.

Lihat video di bawah neh ;

 

Khalid Ismath yang dimaksudkan ada dalam video di atas neh. Tolong inform kat dia di atas tindakan keji dan dengki orang lain terhadap dia. Inilah dia pada pendapat aku stail orang bacol. Belum pape dah kecut. Kalau berani lawan depan2 larh beb. 

Ameno : Apa pun tak boleh.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...