Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 4 November 2011

Najib nafi laporan akhbar australia.

Najib menafikan bahawa anak dia shopping sakan di australia. Najib juga menafikan bahawa isteri dia membeli barangan kemas bernilai ratusan ribu di australia. Pendek kata laporan akhbar di bawah neh ialah tidak betul. Tidak betul menurut najib razak. Harap anda faham.



Tak dapat dinafikan bahawa laporan akhbar di atas memang tidak pernah menyebut nama rosmah mansur sebagai pembeli barangan kemas mutiara yang bernilai ratusan ribu ringgit tue. Laporan akhbar di atas juga menulis "dipercayai anak najib" membelanjakan 60k untuk bershopping.  Dan bukan semua laporan akhbar adalah benar. Ada juga paper yang suka tulis mengarut. Contohnya paper nama utusan tue.

Apa yang membuatkan orang mengandaikan bahawa rosmah mungkin pembeli barangan kemas tersebut ialah disebabkan gambar di bawah neh ;


Aku pernah siarkan gambar neh dulu disini. Aku tanya ada kaitan ke takde dengan laporan berita tersebut. Kalau takde okeylah tue. Kalau ada memang kena jelaskan. Cuma aku rasa najib kena buat lebih dari neh. Andai benar bukan anak dia yang shopping sakan apa kata dia tuntut media yang buat laporan tersebut minta maaf?

Sebab apa, orang boleh fikir bahawa alah.. dia dah balik lah tue lepas kecoh2 semua benda neh. Hah.. persepsi lain pula timbul. So andai najib betul tidak membawa anak dia dalam rombongan ke australia sila tuntut akhbar tersebut buat permohonan maaf. Jangan pernah takut pasal cctv david jones. Depa takan mampu dapat screenshot gambar anak ataupun isteri najib sebab depa sepatutnya tidak berada di sana kan?

So harap lepas najib tunai najib dia boleh berbuat demikian. Sekian.

Ameno : Hehehhe.. terima je larh penafian dia sehingga ada bukti baru..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...