Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 1 April 2011

Panas : IGP sahkan video seks pemimpin pembangkang tulen.

Sekarang IGP dah bagitau yang video seks yang membabitkan dsai [konon nya] dengan seorang wanita cina, sah tulen.

Baca bawah ;

Rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang ketua pembangkang, telah disahkan ketulennya oleh pakar tempatan yang melakukan pemeriksaan terhadap video berkenaan, kata Ketua Polis Negara KPN) Tan Sri Ismail Omar. 
Beliau berkata siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.
NONE
"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) hari ini.
Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.
Ismail berkata kertas siasatan berhubung kes itu akan dihantar ke Jabatan Peguam Negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya.
Katanya setakat ini seramai tiga individu telah ditahan, namun dilepaskan dengan jaminan polis.
Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan identiti ketiga-tiga individu

tersebut namun memberitahu polis akan memanggil sesiapa sahaja yang boleh membantu siasatan berkaitan kes itu.
Beberapa point penting kat sini ialah ;

1. Video lucah terbabit di sahkan tulen.

2. Pakar yang sahkan ia tulen.

3. IGP taknak dedahkan siapakah pelaku dalam video seks terbabit.

4. IGP akan serahkan video terbabit kepada jabatan peguam negara untuk diambil tindakan lanjut.

Okey? Baiklah. Adakah video seks chua soi lek diberikan kepada jabatan peguam negara untuk di ambil tindakan? Tidak. Mungkin kerana dia mengaku. Tapi masalahnya sekarang kenapa kerajaan susah payah nak bicarakan kes ini? Kalaupun ini video lucah dsai, apa kena mengena pula dengan kerajaan barisan nasional dan rakyat sampai nak heret2 dsai pula? Pasal berzina? Helloo.. berapa banyak perzinaan yang diheret ke mahkamah untuk didakwa? Ada banyak kes zina yang membabitkan orang islam termasuklah golongan pemimpin dan artis. Tetapi dilepaskan aje. 

Isunya kat sini ialah, kalaupun memang benar dsai berzina, kerajaan patut tayangkan video tersebut untuk tontonan umum, selepas rakyat melihat video terbabit, rakyat akan membuat penilaian sendiri. Of courselah rakyat akan tendang dsai daripada mengetuai pakatan rakyat. Ini sudah semestinya.

Manakala isu perzinaan dia pula biarlah di adili melalui mahkamah syariah sebab itulah tempat selayaknya bukan nya dinilai oleh peguam negara yang juga terbukti ada skandal maksiat tetapi lepas. Heh.

Namun, itu kalau benar2 dsai berzina. Masalahnya kebanyakkan rakyat malaysia tak percaya dsai adalah individu yang dimaksudkan. Sebab? Simple je ;

1. Kerajaan tidak tayangkan video tersebut kepada umum.

2. Bloggers kerajaan tiada gambar/klip video terbabit. Kalau terbukti ianya dsai sudah tentu dah diedarkan.

3. Polis menyiasat dengan cepat. Sedangkan banyak jenayah lain yang lebih penting diabaikan.

4. Tiba2 kerajaan nak dakwa pelaku video seks lucah. 

5. Dikeluarkan pula musim pilihanraya negeri sarawak.
6. Didedahkan oleh orang-orang yang ada kaitan dengan umno dan kerajaan.

Kena faham, rakyat dan penyokong pakatan rakyat tidak mengangap dsai sebagai maksum atau bebas dari kesilapan. Apa yang rakyat inginkan ialah bukti. Ada bukti, then tunjuk. Takde bukti, then bersedialah kena maki oleh rakyat.

Ameno : Tahun melucah malaysia 2011.

Share this

14 Responses to " Panas : IGP sahkan video seks pemimpin pembangkang tulen. "

  1. isu ni kene jelas kan jugak..yang tulen adalah video,, pelakunya tak pasti lagik..kalau masuk paper mesti bila dah cakap tulen maknanya sahih anwar yang wat projek.ishhh..macam-macam sekarang ek

    hottest entry di blog khalis :
    Bila isteri curang dan kantoi

    Makna disebalik kata-kata seorang perempuan

    BalasPadam
  2. "Isunya kat sini ialah, kalaupun memang benar dsai berzina, kerajaan patut tayangkan video tersebut untuk tontonan umum, selepas rakyat melihat video terbabit, rakyat akan membuat penilaian sendiri."

    Woi, yg ini, aku rasa penyokong BN ke, PR ke, yg waras, tak akan setuju. kalau dia islam la. KALAU pun betul itu DSAI, buat apa nak malukan dia? Setau aku selama ni post ko 'islamik' sikit, tpi ni apahal? Aku kata KALAU DSAI, tapi KALAU orang lain pun, tak usah malukan.

    Seperkara lagi dari awal aku rasa video ni tulen. "Tulen" mksd aku, tak ada sebarang unsur edit. Ingat nak edit video tukar muka orang lain kerja senang ke? Teknologi yg ada guna sekarang aku tau filem Tron 2.0 je. Gila apa canggih sapa nak edit tu.

    Tapi SIAPA dalam video tu? Ha.. itu tanda tanya nye. "KETULENAN" bukan isu. Tapi SIAPA.

    Then katalah BETUL itu Anwar, memang dah jelas ini ada isu politik. YE, aku yg tak berapa nak sokong PR ni pun, nampak ini bermotif politik. Cuma aku rasa sangat menarik jika itu ialah betul2 DSAI. bagi aku kalau nak hukum dia pun, hukum la. tapi itu peribadi dia. Dalam politik, kita just nilai dia dari segi kepimpinan dia. Itu stail aku la. Aku tau ramai gila tak setuju camni. Mesti ada orang hujah 'eleh, kalau dah akhlak buruk, confirm la tak boleh jadi ketua parti politik'.

    Hurm, entahlah. Mari sama2 kita lihat episod setersnya kisah kontroversi ini dengan tenang. hehe.

    BalasPadam
  3. Friday, April 1, 2011
    VIDEO SEKS ITU TULEN ! SOLAT HAJAT PAS MENEMUI KEBENARAN !
    Posted by GAP KEMBALI at 5:17 PM 6 comments
    PROF ABU HASAN ABDULLAH BERKATA LAGI..
    dah lama aku tak tengok kelibat prof biol abu hasan abdullah ni.

    dulu selepas pru 2008 dia antara prof paling galak bercakap mengenai politik baru, suara rakyat, pengkayaan demokrasi...

    dia menyebut kekalahan BN pada pru 2008 merupakan katastrophi politik (bencana politik) yang bakal berpanjangan melanda BN.

    bukan sekadar itu, pernah satu ketika sewaktu beberapa siri pilihanraya kecil berlangsung astro awani antara yang paling kerap memanggil si biol ini berhujah,mengupas dan memutarbelitkan persepsi yang secara terang-terangan menyebelahi pakatan.

    tak percaya tanya kamarul baharin, pengulas politik terkenal astro awani. kamarul ni ada tabiat pelik. dia soal dan dia jawap sampai orang yang kena soal tak tahu apa soalan yang kamarul soal :)

    prof abu hasan pernah membuat prediction mengenai keputusan beberapa siri prk.

    antara yang aku ingat adalah prk bagan pinang dan hulu selangor.

    dia siap cakap BN boleh tumbang dengan sejumlah majoriti yang dia jangka.

    cara dia dapat dan buat prediction keputusan prk ni mudah. dia berdiri tepi jalan, tengok mood orang,ambik nafas panjang-panjang, pejam mata lepas tu datanglah keputusan yang turun dari langit terus masuk ke otaknya. biol punya kaedah :)

    apa punya turrr da cara buat prediction politik macamni.

    lepas ramalan nujum pak belalang dia banyak salah, dia terus belah. senyapkan diri.

    kali terakhir aku tengok dia jadi juri RTM dengan rosyam nor dalam pertandingan cari pelakon.

    kah kah kah. sungguh gay pemikiran mamat ni. kejap jadi hakim politik, kejap jadi hakim pelakon.

    jangan lepas ni dia jadi hero interlok dah la..muahahaha

    2 hari lepas dia keluarkan statement sokong anwar, sokong pakatan. dia nampak isu video seks anwar ini bakal mengembalikan keagungan pakatan yang semakin rapuh ditinggalkan rakyat.

    isu video seks ni memberi nafas baru kepada prof abu hasan.

    katanya orang melayu gagal keluar dari krisis peradaban.

    hallo mr kangkung, orang melayu gagal ke atau anwar yang kantoi ?

    ini bukan persoalan orang melayu. jangan dikaitkan kegagalan mengawal nafsu seks anwar dengan bangsa melayu. kamu silap prof.

    pokok isu ini mudah. anwar kaki zina. anwar suka buang air mani merata-rata. adakala kat pompuan adakala kat lelaki.

    tolonglah abu hasan, kau senyap sejak kebelakangan ni pun rakyat dah makin lupakan kebiolan kau membentang hujah.

    stop jilat menjilating, licking melicking la prof.

    kebenaran pasti muncul.
    Posted by GAP KEMBALI at 4:00 PM

    BalasPadam
  4. GAP nie paham ke cite

    BalasPadam
  5. GAP KEMBALI,tolong buktikan yg anwar betul2 kaki berzina...slame ni aku x nampak lg bukti2 kukuh...kes liwat tahun 98 pn x de bukti last2 dakwa atas kesalahan lain...kes saiful pn x de bukti kukuh..video seks ni pn si eskay mengaku dia dlm video ni...ape jadah ni?lu tau ke dosa fitnah besar mane?baik lu pegi bunuh anwar klu lu benci dia..x la dosa 2 sebesar dosa fitnah...bodoh lu punya hujah...

    BalasPadam
  6. a;a betolla tu..video tu mmg la tulen..tapi si pelakunya belom tentu orang yang disebut2 tu..provok je lebey tu..huhu..pandai2...
    scaniaz hot's post...Ranking Zakar Terpanjang Mengikut Negara!

    BalasPadam
  7. mana ada eskay mengaku itu dia la.. kalau tak buat pe polis menyiasat. eskay mengaku dia terlibat DALAM penyebaran dan penayangan bukan lakonan. haha adoila. mklumat pun salah. lgpon chegu bard kata orang dalam video tu putih, si eskay tu sah2 legam so susah la nak percaya tekaan orang ramai tu.

    BalasPadam
  8. VIDEO TU TULEN TANPA EDITTING. BUKANNYA TULEN SBB DSAI TERLIBAT. TAKDE SESIAPA PAKAR2 YG NYATAKAN DSAI TERLIBAT DLM VIDEO TU. DIORG JUST NYATAKAN VIDEO ITU TULEN. JADI, SIAPA PELAKON UTAMA VIDEO LUCAH 2011 ITU? PERSOALAN DEMI PERSOALAN. SEMOGA ALLAH MEMBANTU HAMBA2 NYA.

    SELAMAT MENYAMBUT HARI LUCAH SEMALAYSIA 2011 ANJURAN KERAJAAN BN!

    BalasPadam
  9. Aku nak tanya beberapa soalan kpd ahli UMNO / BN.

    1) Kenapa Kes Altantuya terus enyap di muka Media??

    2) Kenapa POLIS ( LANCAU ) tidak menyiasat siapa yang mengupah tuk membunuh Altantuya? dan kes DSAI di siasasat sungguh2 tidak MISS 1 saat pn sehingga berbulan2??

    3) POLIS(CIBAI) tidak siasat mcm mane dan bagai mana bom( grenet ) dapat di tembus keluar dgn semudah itu? adakah ini bermakna POLIS MALAYsIALLL ni kuat tido mkn gaji buta sampai benda seremeh itu berlaku??

    4) POLISial menggunakan khidmat anak syarikat YAHUDI tuk program maklumat dalam organisasi POLIS, tak kaji or selidik dahulu sblm mmberi tander kpd pihak tersebut??
    adakah ini bermakna UMNO / BN talibarut YAHUDI di Malaysia??

    5) PM(Puki Mak) Najib menyatakan " dunia akan aman dgn kematian Osama" sedangkan beliau memperjuangkan Hak negara mereka,Agama Beliau,menentang puak2 Kafir? Adakah PM kita salah seorang Yahudi? kerana menyokong kempen ketenteraan Amerika???

    6)Islam ini ada modern ke? Islam ini ade sederhana?ade Rendah dan ade Islam Hardcore ke?? sampai PM (merujuk persoaaln no 5) adakah itu Islam yang UMNO/BN memperjuangkan??

    7) Kenapa BN ( Babi Negara ) takut nak laksanakan Undang2 Islam? adakah dalam perlembagaan perjuangan UMNO/BN Undang2 Islam tidak adil atau Tidak sesuai du guna pakai kerana Baginda Rasul membawa tidak sesuai digunakan di Malaysia?? adakah Undang2 barat lg Adil dari Undang2 Islam???


    * KHAS UNTUK AHLI2 UMNO * TOLONG JAWAB SEKIRANYA ANDA MEMPERJUANGKAN ISLAM, MELAINKAN ANDA MERUPAKAN GOLONGAN YAHUDI,NASRANI DAN FIRAUN.

    BalasPadam
  10. Friday, April 1, 2011
    VIDEO SEKS ITU TULEN ! SOLAT HAJAT PAS MENEMUI KEBENARAN !
    Posted by GAP KEMBALI at 5:17 PM 6 comments
    PROF ABU HASAN ABDULLAH BERKATA LAGI..
    dah lama aku tak tengok kelibat prof biol abu hasan abdullah ni.

    dulu selepas pru 2008 dia antara prof paling galak bercakap mengenai politik baru, suara rakyat, pengkayaan demokrasi...

    dia menyebut kekalahan BN pada pru 2008 merupakan katastrophi politik (bencana politik) yang bakal berpanjangan melanda BN.

    bukan sekadar itu, pernah satu ketika sewaktu beberapa siri pilihanraya kecil berlangsung astro awani antara yang paling kerap memanggil si biol ini berhujah,mengupas dan memutarbelitkan persepsi yang secara terang-terangan menyebelahi pakatan.

    tak percaya tanya kamarul baharin, pengulas politik terkenal astro awani. kamarul ni ada tabiat pelik. dia soal dan dia jawap sampai orang yang kena soal tak tahu apa soalan yang kamarul soal :)

    prof abu hasan pernah membuat prediction mengenai keputusan beberapa siri prk.

    antara yang aku ingat adalah prk bagan pinang dan hulu selangor.

    dia siap cakap BN boleh tumbang dengan sejumlah majoriti yang dia jangka.

    cara dia dapat dan buat prediction keputusan prk ni mudah. dia berdiri tepi jalan, tengok mood orang,ambik nafas panjang-panjang, pejam mata lepas tu datanglah keputusan yang turun dari langit terus masuk ke otaknya. biol punya kaedah :)

    apa punya turrr da cara buat prediction politik macamni.

    lepas ramalan nujum pak belalang dia banyak salah, dia terus belah. senyapkan diri.

    kali terakhir aku tengok dia jadi juri RTM dengan rosyam nor dalam pertandingan cari pelakon.

    kah kah kah. sungguh gay pemikiran mamat ni. kejap jadi hakim politik, kejap jadi hakim pelakon.

    jangan lepas ni dia jadi hero interlok dah la..muahahaha

    2 hari lepas dia keluarkan statement sokong anwar, sokong pakatan. dia nampak isu video seks anwar ini bakal mengembalikan keagungan pakatan yang semakin rapuh ditinggalkan rakyat.

    isu video seks ni memberi nafas baru kepada prof abu hasan.

    katanya orang melayu gagal keluar dari krisis peradaban.

    hallo mr kangkung, orang melayu gagal ke atau anwar yang kantoi ?

    ini bukan persoalan orang melayu. jangan dikaitkan kegagalan mengawal nafsu seks anwar dengan bangsa melayu. kamu silap prof.

    pokok isu ini mudah. anwar kaki zina. anwar suka buang air mani merata-rata. adakala kat pompuan adakala kat lelaki.

    tolonglah abu hasan, kau senyap sejak kebelakangan ni pun rakyat dah makin lupakan kebiolan kau membentang hujah.

    stop jilat menjilating, licking melicking la prof.

    kebenaran pasti muncul.
    Posted by GAP KEMBALI at 4:00 PM

    BalasPadam
  11. GAP nie paham ke cite

    BalasPadam
  12. GAP KEMBALI,tolong buktikan yg anwar betul2 kaki berzina...slame ni aku x nampak lg bukti2 kukuh...kes liwat tahun 98 pn x de bukti last2 dakwa atas kesalahan lain...kes saiful pn x de bukti kukuh..video seks ni pn si eskay mengaku dia dlm video ni...ape jadah ni?lu tau ke dosa fitnah besar mane?baik lu pegi bunuh anwar klu lu benci dia..x la dosa 2 sebesar dosa fitnah...bodoh lu punya hujah...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...