Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 29 Mac 2011

Hot! Parpukari dah bertaubat dan pergi haji!

Ini ada satu cerita. Aku nak share cerita special neh ngan pembaca-pembaca amenoworld yang terbukti baik-baik belaka melainkan amenoworld je yang jahat sangat-sangat.

Tengok bawah ye ;




Lepas tue tengok bawah plak ;





Lepas tue kan, aku nak korang baca perbualan bawah neh ;

wartawan : betul ke gambar tuan yang tersebar di internet tue?

tuan besar : saya minum arak ke dalam gambar tue? ada nampak saya minum? ada nampak saya minum ke dalam gambar tue?

Cerita best dah habis.

Sumbangan gambar : Topeng perak unmasked

Nota tambahan : Parpu kari memiliki wajah melayu 100% pure. Heh. Mana ada rupa india ke keling ke apa ke.. patutlah parpu suka ejek kaum india.. heh. 

Ameno : Manusia yang dah bertaubat kita jangan kacau. Kita cuma kacau mereka yang berlagak alim tetapi sebenarnya tak alim. Heh.

Share this

18 Responses to " Hot! Parpukari dah bertaubat dan pergi haji! "

  1. pwned!!!
    papa gomo AL-umnoNGOK

    BalasPadam
  2. ‎''Barang siapa yg menempatkn dirinya ditempat yg akan menimbulkan prasangka, maka jgn menyesal kalau orang bsangka buruk padanya''-umar al khattab

    BalasPadam
  3. babi gemuk tu.

    BalasPadam
  4. hahahahahah ada aje ayat pelepas silakan jawab kamu nanti kalau kamu tak sempat bertaubat hahahahhahhhaha

    Jom Undi Pemimpin pilihan anda disini

    http://apps.facebook.com/calonpm/

    BalasPadam
  5. hidup lagi dia nie noe... ingatkan dah mmpos...
    dok canang sana sini kata dia la yg sempurna..dia la yg baik yakmat... tgok2 dia yg lebih dr yahudi..WTH!!kari2x..

    BalasPadam
  6. mcm ayat KJ aje...

    BalasPadam
  7. ayat2 menafikan tu mcm ayat KJ aje masa gambar KJ duk gan air todi hari tu..

    BalasPadam
  8. tamby kecik a/l tamby besar30 Mac 2011 6:09 PG

    kan ke air dlm gelas tu kopi"o" ngan teh"o"....tak caya tanya si tambi kari tuuuu ...tul tak tambi

    BalasPadam
  9. bodoh....Malta tu pn diproses 1 kilang ngan arak di bwh Guinness Anchor...tu pn blh kira halal lg ka? http://www.trademal.com/global/index.php/id/14163/target/product/task/viewdetail/cat/27498

    BalasPadam
  10. copy paste link ni dr wikipedia... http://en.wikipedia.org/wiki/Malta_Guinness sama x kale cam boroi tu minum....

    BalasPadam
  11. ''Barang siapa yg menempatkn dirinya ditempat yg akan menimbulkan prasangka, maka jgn menyesal kalau orang bsangka buruk padanya''-umar al khattab

    Xperlu la nk kata malta la, tak togak la wahai boroi oiiii....mengucap je lah. Byk sgt dh dosa tu....

    BalasPadam
  12. tipulah malta. muka mcm yahudi mabuk,sembab. badan pun dah kembung. aku tau la wei badan ngn muka peminum macam mana. spesis papa gomok ngn parpu kari neh

    sideqsegaraga

    BalasPadam
  13. ahh dah jelas kaki stout..ahh malta pulak...ahh sumpah dgn nama Allah..ahh lepas ni main sumpah dgn AlQuran plak..woi tambi, itu idea najib ada sumpah gna itu 'kulit' AlQuran juga bole lu pakai..itu nanti bahlul2 sama itu lu juga ada kne makan sumpah juga..dosa minum 1..dosa fitnah 1..dosa main sumpah2 1...1 malaysia

    BalasPadam
  14. ahh dah jelas kaki stout..ahh malta pulak...ahh sumpah dgn nama Allah..ahh lepas ni main sumpah dgn AlQuran plak..woi tambi, itu idea najib ada sumpah gna itu 'kulit' AlQuran juga bole lu pakai..itu nanti bahlul2 sama itu lu juga ada kne makan sumpah juga..dosa minum 1..dosa fitnah 1..dosa main sumpah2 1...1 malaysia

    BalasPadam
  15. ayat2 menafikan tu mcm ayat KJ aje masa gambar KJ duk gan air todi hari tu..

    BalasPadam
  16. ‎''Barang siapa yg menempatkn dirinya ditempat yg akan menimbulkan prasangka, maka jgn menyesal kalau orang bsangka buruk padanya''-umar al khattab

    BalasPadam
  17. hahahahahah ada aje ayat pelepas silakan jawab kamu nanti kalau kamu tak sempat bertaubat hahahahhahhhaha

    Jom Undi Pemimpin pilihan anda disini

    http://apps.facebook.com/calonpm/

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...